خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

یونایتد آماده خوشامد گویی به کولیبالی

یونایتد آماده خوشامد گویی به کولیبالی
منچستر یونایتد تابستان امسال آماده خوشامد گویی از کالیدو کولیبالی است زیرا ناپولی به دنبال فروش او برای پرداخت بخشی از بدهی های خود است.

یونایتد فنز – به نقل از Tuttosport ، که توسط کالچو ناپولی نیز بازگو شده است، ایجنت این بازیکن، فالی رمضانی در تلاش است تیمی را پیدا کند که مایل به پرداخت قیمت درخواستی ناپولی باشد.

مانند اکثر تیم ها، دارایی های ناپولی با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا تحت تاثیر قرار گفته است، بنابراین آنها برای جبران ضررهای مالی خود نیاز به فروش بزرگی در این تابستان دارند. آنها با مبلغی در حدود ۸۰.۲ میلیون یورو کسری، از دو طریق اقدام به جبران هزینه ها خواهند کرد، ابتدا با کاهش دستمزد ها و سپس فروش ۲ یا ۳ بازیکن با ارزش.

فروش کولیبالی در چنین شرایطی کاملاً مناسب خواهد بود و به نقل از توتوسپورت، ایجنت او در تلاش است تیمی را پیدا کند که حاضر به پرداخت ۴۵ تا ۵۰ میلیون یورو مبلغ درخواستی ناپولی باشد.

سه باشگاه علاقه مند به این بازیکن، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و رئال مادرید همگی آماده استقبال از این مدافع هستند. مشخص نیست که آیا آنها با مبلغ درخواستی ناپولی موافقت می کنند یا خیر، اما به نظر می رسد که درصورت امکان خرید این بازیکن سنگالی، همه آنها مشتاق به رسیدن به توافق خواهند بود.

این موضوع مطمئناً برای منچستر یونایتد خوشایند و البته منطقی است، زیرا که مدتهاست این تیم به کولیبالی لینک شده و در تابستان امسال نیز به دنبال جذب یک دفاع میانی است.

در مورد دو تیم دیگر اما شرایط متفاوت است زیرا با توجه به هزینه ای که تیم های بایرن و مادرید به ترتیب برای خرید دایوت اوپامنکو و داوید آلابا کرده اند، احتمال خرید یک مدافع دیگر را کم کرده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کولیبالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 شیـاطیـن سرخ1400/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi