خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

سولسشر و ستاره ای که بی خیال جذبش نمی شود

سولسشر و ستاره ای که بی خیال جذبش نمی شود
به گزارش "ورزش سه"، در تابستان شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی به گوش رسید و حتی اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی نیز به شکل رسمی اعلام کرد که در صورت دریافت پیشنهاد خوب، آن ها مدافع سنگالی را به فروش خواهند رساند.
از طرفی منچستریونایتد در تابستان به شدت در پی تقویت خط دفاعی خود بود و از کالیدو کولیبالی به عنوان اصلی ترین هدف آنها در این راه نام برده شد؛ در واقع خبر ها حاکی از آن بود که اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ علاقه زیادی به سبک بازی کولیبالی دارد و خواهان حضور این مدافع در تیمش شده است.
با این حال پس از کش و قوس های فراوان و به دلیل پایین نیامدن ناپولی از مواضع مالی خود، کولیبالی در جمع ناپلی ها ماندگار شد. با این حال مارکا در این رابطه گزارش جدیدی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد و سولسشر بیخیال جذب این بازیکن نشده اند و آن ها دوباره در تابستان پیش رو برای جذب کولیبالی اقدام خواهند کرد چرا که سولسشر او را بهترین گزینه برای تقویت خط دفاعی تیمش تلقی می‌کند.

برچسب‌ها: کولیبالی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi