خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,123

خاویر تباس معتقد است رئال مادرید می تواند ام باپه را جذب کند

خاویر تباس معتقد است رئال مادرید می تواند ام باپه را جذب کند
خاویر تباس: بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس باید نگران محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا باشند.
خاویر تباس در مورد مهم ترین مسائل روز صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، خاویر تباس در مصاحبه جدیدی که انجام داده، در مورد مسائل مختلف و داغی همچون جریمه باشگاه های سوپرلیگی، لیونل مسی و زین الدین زیدان صحبت کرده است. مصاحبه رئیس لالیگا را در زیر می خوانید:

بازگشت هواداران
همه ما بی صبرانه منتتظر تماشای دوباره فوتبال از داخل استادیوم هستیم. امروز جلسه ای در همین خصوص داشتیم، در ماه آگوست، توانایی پر کردن 50% از ظرفیت استادیوم ها را خواهیم داشت، این عدد شاید به 60% الی 70% هم برسد.
جریمه باشگاه های متعهد به سوپرلیگ اروپا
بارسلونا و رئال مادرید، بقیه اعضای جامعه فوتبالی اروپا را آشفته کرده اند. لقب منجی فوتبال به تازگی به ماجرا اضافه شده است؛ سوپرلیگ رویای دیرینه فلورنتیو (پرز) بوده است و هیچ ارتباطی به اثرات ناشی از کرونا که باشگاه های سوپرلیگی دست به دامان آن شده اند، ندارد. آنها می خواهند همه چیز پیرامون باشگاه های بزرگ بچرخد و بقیه باشگاه ها زانو زده، صف ببندند. این رئال مادرید و بارسلونا هستند که باید نگران باشند. من به شخصه نمی توانم لیگ قهرمانان اروپا را بدون آنها تصور کنم اما این اتفاقی است که احتمال رخ دادنش وجود دارد. احتمال جریمه نشدن این باشگاه ها وجود دارد اما احتمال محرومیت رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و آنها باید نگران باشند.
خروج زیدان
ترجیح می دادم زیدان را در لالیگا داشته باشیم اما اگر او رفته، به خاطر خوشحال نبودنش در رئال مادرید است. او به یکی از سفیران لالیگا تبدیل شود؟ به نظرم می خواهد در حرفه مربیگری به کارش ادامه دهد. از حرف هایی که زیدان در مورد پرز گفت، تعجب نکردم.
ام باپه در رئال مادرید
رئال مادرید می تواند با کیلیان ام باپه قرارداد امضا کند. این شدنی است. اما در حقیقت تمرکز آنها باید روی مسائل دیگری باشد، مسئله مثل گرت بیل که حقوق بسیار بالایی دریافت می کند. حضور ام باپه در فوتبال اسپانیا، برای لالیگا فوق العاده خواهد شد. اما اینکه یک باشگاه همزمان با هالند و ام باپه قرارداد امضا کند، از نظر من غیرممکن است.
لیونل مسی
به نظرم او می ماند. البته که ما برای نگه داشتن او قرار نیست هر کاری انجام دهیم. قوانین برای همه یکسان است. لالیگا سقف دستمزدها را تغییر نخواهد داد.
سرخیو راموس
دوست دارم راموس به کارش ادامه دهد اما نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.
قهرمانی اتلتیکو مادرید
فکرش را می کردم که اتلتیکو مادرید نمی خواهد بیخیال رقابت شود. همین گونه هم شد، قهرمانی آنها برای این رقابت ها خوب است. این اتفاق برای اتلتیکو و هواداران این تیم عالی به حساب می آید. ظهور یک قهرمان متفاوت برای همه تیم ها خوب است.

برچسب‌ها: سوپرلیگ اروپا لیونل مسی سرخیو راموس زین الدین زیدان گرت بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 *$hardin$*1400/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi