خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

رکورد لواندوفسکی در یک صورت شکسته می شود

رکورد لواندوفسکی در یک صورت شکسته می شود
بایرن مونیخ دیشب فصل را با برتری 2-5 مقابل آگزبورگ تمام کرده و یک بار جشن قهرمانی خود در بوندسلیگا را برگزار کرد. جاشوا کیمیچ، هافبک جوان و آماده بایرن مونیخ مدعی شد رابرت لواندوفسکی عملکرد فوق العاده ای داشته و فقط شاید خود او در آینده قادر به شکستن رکورد گلزنی خودش باشد.

جاشوا کیمیچ گفت: "در گذشته تصور می کردم وقتی در تیمی مانند بایرن مونیخ بازی می کنید، در بعضی مواقع آنقدر قهرمان می شوید که شرایط برای شما کسل کننده می شود، اما اینطور نیست. قهرمانی همیشه اتفاق خاصی محسوب می شود.
درخشش رابرت لواندوفسکی؟ به ثمر رساندن 41 گل در 29 بازی عملکردی باورنکردنی و فوق العاده است. من فکر می کنم این رکورد دیگر هرگز شکسته نخواهد شد. اگر هم قرار به رخ دادن این اتفاق باشد، مگر اینکه خود لواندوفسکی دوباره موفق به شکستن این رکورد در فصول بعدی بشود.

جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ؟ او تبدیل به یکی از دوستان بسیار خوب من در بایرن مونیخ شده بود و خانواده ما نیز رابطه بسیار خوبی داشتند. در بدو ورودم آلابا خیلی تلاش کرد تا اینجا برایم مانند خانه شود. ما دوستانی بسیار صمیمی با یکدیگر بودیم و دیدن جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ برایم بسیار دشوار است."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی جاشوا کیمیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

98 Spectre1400/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi