خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

اولین خرید تابستانی لیورپول قطعی شد؟

اولین خرید تابستانی لیورپول قطعی شد؟
فصل گذشته مرسی سایدی ها مشکلات زیادی را در خط دفاعی متحمل شده و با مصدومیت سه مدافع میانی و اصلی خود به نام جو گومز، ویرژیل فن دایک و جوئل ماتیپ مواجه شدند. بدین ترتیب مهم ترین اولویت لیورپول در تابستان خرید یک مدافع جدید خواهد بود و فابریتزیو رومانو مدعی شد ابراهیما کوناته، مدافع 21 ساله لایپزیش با این تیم به توافق شخصی دست یافته است.
بند آزادسازی ابراهیما کوناته رقم 35 میلیون یورو است که قرار است طی روزهای آینده توسط مدیران لیورپول پرداخت شده و انتقال این بازیکن به آنفیلد نهایی شود. این در حالیست که بایرن مونیخ نیز دایوت اوپامکانو، دیگر مدافع جوان و فرانسوی لایپزشی را جذب کرد.
در روزهای پایانی در ژانویه، لیورپول اوزان اباک از شالکه و بن دیویس از پرستون را جذب کرد. اما خرید این دو بازیکن مشکلات مرسی سایدی ها را مرتفع نکرد و به نظر می رسد جذب ابراهیما کوناته هدف بلند مدت یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بوده است. این ملی پوش تیم زیر 21 سال فرانسه در این فصل 14 بازی بوندس لیگا برای لایپزیش و شش بازی دیگر در لیگ قهرمانان برای لایپزیش انجام داد و بسیاری او را یکی از آینده دارترین مدافعان حال حاضر اروپا می دانند.

برچسب‌ها: ابراهیم کوناته لایپزیش لیورپول نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

114 فرنس واروش1400/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi