خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

سولسشر: امیدوارم دو یا سه بازیکن جدید جذب کنیم؛ فکر نمی کنم

سولسشر: امیدوارم دو یا سه بازیکن جدید جذب کنیم؛ فکر نمی کنم
روز یکشنبه، تیم های منچستریونایتد و وولورهمپتون در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به مصدومیت هری مگوایر و احتمال حضور او در فینال لیگ اروپا می گوید:

او می تواند راه برود اما فاصله زیادی بین راه رفتن تا دویدن وجود دارد. صادقانه می گویم، فکر نمی کنم که او را در گدانسک (محل برگزاری فینال لیگ اروپا) ببینیم. قصد دارم تا روز سه شنبه و تا آخرین جلسه تمرینی‌مان به مگوایر فرصت بدهم تا ببینم که آیا او قادر به حضور در فینال خواهد بود یا خیر. او رو به بهبودی است اما ما می خواهیم به او زمان بدهیم تا به طور کامل بهبود پیدا کند. هری رهبر تیم ما است و پیش از این که هواداران به ورزشگاه ها بیایند، همه شما صدای او را از روی سکوها شنیده اید که در حال سازماندهی و رهبری تیم بوده است. مگوایر به گدانسک خواهد آمد، در رختکن نیز حضور خواهد داشت تا مطمئن شود که همه بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند.
درباره تمدید قرارداد خوان ماتا
با خوان (ماتا) مذاکرات خوبی داشته ایم و این مذاکرات تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت. او یک بازیکن حرفه‌ای است و خیلی برای من سخت بود که نمی توانستم به او بازی دهم. تصمیم نهایی در پایان فصل اتخاذ خواهد شد.
از سولسشر درباره پنجره نقل و انتقالات تابستانی و برنامه هایش برای تقویت ترکیب این تیم سوال شد و او پاسخ داد:

مطابق معمول، ما برنامه ریزی خواهیم کرد و این یک فرایند همیشگی است. به ترکیب تیم خود نگاه می کنیم و امیدوار هستیم تا در 2 یا 3 پست تقویت شویم تا به طور قطعی بتوانیم برای حضور در بالای جدول رقابت کنیم. هنوز زمان زیادی برای فکر کردن به این مسائل داریم. چندین بازیکن ما به صورت قرضی در سایر باشگاه ها بازی می کنند و آن ها ممکن است مجددا بازگردند. چندین بازیکن ما نیز به دنبال جدایی هستند. شما می خواهید در پایان پنجره نقل و انتقالاتی، ترکیب تیم‌تان تقویت شده باشد. صحبت در این رابطه دشوار است و نباید بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شوند.
از سولسشر سوال شد که آیا خود او نیز در طول مدت حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، به عنوان یک سرمربی پیشرفت کرده است و او پاسخ داد:

هر چه سن شما بیشتر شود، باتجربه تر می شوید و احتمالا به رهبر بهتری برای هدایت تیم خود تبدیل می شوید. به صحبت های همه توجه می کنم و به دیگران اجازه می دهم تا خوب یا بد بودن مرا قضاوت کنند.
از سولسشر درباره دیدار مالکان منچستریونایتد و هواداران این تیم سوال شد و او پاسخ داد:

البته که جلسه میان هواداران و مالکان باشگاه اقدام خوبی بود. می خواهیم در فصل آینده شروع خوبی داشته باشیم. روزی که بازی میان ما و لیورپول به تعویق افتاد، روز ناامید کننده‌ای بود. در دفعات بعدی، آن ها اعتراض خود را به شکل درستی انجام دادند.
سولسشر در پایان راجع به مصدومیت آنتونی مارسیال و دنیل جیمز گفت:

مارسیال برای بازی مقابل وولورهمپتون و دیدار فینال لیگ اروپا آماده نخواهد بود. دنیل جیمز پس از پایان دوران مصدومیتش، برای هر دو بازی بعدی ما در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد سولسشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

74 ҠĪИƓ1400/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi