خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

برنلی 0-3 لیورپول: بالاخره تاپ فور!

برنلی 0-3 لیورپول: بالاخره تاپ فور!
شاگردان یورگن کلوپ که هفته ها به دنبال رسیدن به جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر بودند، سرانجام امشب با پیروزی مقابل برنلی به این مهم رسیدند و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های این فصل از شانس زیادی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ برخوردار شدند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما دقایق بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. این برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، روی پاس پشت پای سادیو مانه، این فیرمینو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 26، روی یک حرکت تیمی، کریس وود صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد.

پس از آن لیورپولی ها کاملا ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 43 به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض اندی رابرتسون درون محوطه جریمه به فیرمینو رسید و او هم با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.
در ثانیه های باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و لیورپولی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را برنلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 46، کریس وود با عبور از ناتان فیلیپس صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب آلیسون، دروازه لیورپول را نجات داد.

4 دقیقه بعد نوبت محمد صلاح بود که روی یک فرصت خوب، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

اما در دقیقه 52، سرانجام لیورپول به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که مانه با یک ارسال دقیق، فیلیپس را در مقابل دروازه برنلی صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه سر موفق به گلزنی شد.
بعد از این گل تیم میزبان که دیگری چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 64، روی ارسال لوتون، این براون هیل بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را آلیسون مهار کرد.

چهار دقیقه بعد، روی کرنر خوب مک نیل، بن می می‌توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما فیلیپس از روی خط توپ را برگشت داد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 88، لیورپول به گل سوم رسید. این بار هم لیورپولی حمله شان را از سمت چپ طراحی کردند و چمبرلین که با پاس رابرتسون صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.
در دقایق پایانی بازیکنان لیورپول به راحتی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به پایان رسید.

با این پیروزی لیورپول 66 امتیازی شد و بالاتر از لستر، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. قرمزها در آخرین بازی فصل مقابل کریستال پالاس قرار خواهند گرفت و لستر هم با تاتنهام روبرو می شود.

برچسب‌ها: لیورپول برنلی تاپ فور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

84 คrງēຖtiຖค1400/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi