خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

شکست تلخ در خانه ومبلی

شکست تلخ در خانه ومبلی
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، دو تیم لیورپول و برنلی به مصاف یکدیگر رفتند که برنلی موفق شد با 2 گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.
در ابتدای بازی و در دقیقه 2، برنلی موفق شد در یک غافلگیری دروازه شاگردان کلوپ را باز کند تا اولین شگفتی این دیدار رقم بخورد. سام وکس موفق شد با ضربه ای دیدنی درازه مینیوله را باز کند و برنلی با یک گل از حریف پیش افتد.
لحظاتی بعد و در دقیقه 4، استفان گری می توانست برای دومین بار در مقابل دروازه حریف خطرساز شود که لورن با تکلی زیبا، دروازه تیمش را نجات داد.
بعد از آن لیورپول بازی را در دست گرفت و دو بار با ضربات از راه دور کوتینیو و فرمینیو، بر روی دروازه برنلی خطرساز شد.
لیورپول در ادامه بارها روی دروازه حریف ایجاد موقعیت کرد که هر بار با واکنش تام هیتون مواجه شد.
اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در عین ناباوری و با طراحی یک ضد حمله سریع و توپربایی دیفور در میانه میدان، استفان گری موفق شد دومین گل برنلی را به ثمر برساند تا بازی با 2 گل به سود این تیم در جریان باشد.
نیمه اول، علیرغم حملات فراوان مرسی سایدی ها، با برتری 0-2 برنلی به پایان رسید. در نیمه دوم، باز هم این لیورپول بود که با شدت هرچه تمام تر حمله می کرد و در ده دقیقه اول 3 بار توسط استوریج، کوتینیو و فرمینیو دروازه تام هیتونتن را تهدید کرد که باز هم این دروازه بان ایستادگی کرد.
در دقیقه 56، اولین تعویض میزبان انجام شد و دفور جای خود را به گودموسن داد. دقایقی بعد و در دقیقه 64 نیز کلوپ دست به تعویض زد و اوریگی را جانشین دنیل استوریج کرد. جردن هندرسون، در دقیقه 66 دیدار با متوقف کردن گودمونسون، اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد
در دقیقه 67، گری یک بار دیگر شانسش را از راه دور امتحان کرد اما دروازه لیورپول تهدید نشد. در ادامه بازی لیورپول به شدت به دروازه حریف فشار آورد و در دقیقه 70، آمار شگفت آور مالکیت توپ 85 به 15 را در زمین حریف ثبت کرد.
کلوپ در دقایق 77 و 78 دو تعویض انجام داد و مورنو را جایگزین میلنر و پروجیچ را به جای لالانا به میدان آورد. در دقیقه 81، یک بار دیگر فرمینیو اقدام به شوت زنی کرد که این بار نیز دروازه برنلی تهدید نشد.
در دقیقه 82، سام وکس زننده گل اول برنلی جای خود را به لوکاس یاتکیوژ داد. در دقیقه 90، آندره گری، دومین گلزن برنلی در این دیدار نیز جای خود را به اونیل داد.
تلاش لیورپول در ادامه بازی نیز ره به جایی نبرد تا شاگردان کلوپ، علیرغم ارائه یک بازی برتر و مالکیت 80 درصدی و 21 ضربه به سمت دروازه حریف در برابر 3 ضربه، در دومین دیدار فصل، اولین شکست را تجربه کنند.

برچسب‌ها: لیورپول برنلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

157 Reds Palace1395/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi