خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

درخشش ایرانی ها در لیگ پرتقال و تاجگذاری طارمی در پورتو

درخشش ایرانی ها در لیگ پرتقال و تاجگذاری طارمی در پورتو
شماره 1 . طارمی؛ تاجگذاری در پرتغال و درخشش مقابل یوونتوس و چلس . طارمی که فصل دومش در لیگ پرتغال را تجربه می‌کرد، این فصل از ریوآوه به پورتو مدافع عنوان قهرمانی منتقل شد طارمی در مجموع برای پورتو ۴۸ بازی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام، لیگ کاپ و لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. او در ۳۰۲۳ دقیقه حضورش در زمین با پورتو، ۲۳ گل به ثمر رساند. او در لیگ پرتغال ۱۶ گل زد و ۱۱ پاس گل داد تا تاثیرگذارترین بازیکن این رقابتها شود.
شماره 2 .عابدزاده؛ غرورآفرین و عقاب ایرانی در پرتغال .امیر عابدزاده در میان لژیونرهای ایران در پرتغال، با سابقه ترین بازیکن محسوب می‌شود. اوج کار عابدزاده در بازی ماریتیمو با پورتو بود؛ جایی که او موفق شد ضربه پنالتی «الکس تلس» مهاجم سرشناس و سابق پورتو را بگیرد.29 بازی و 15 کلین شیت آمار فوق العاده عقاب ایرانی .
شماره 3 علی علیپور؛ سخت‌کوش و امیدوارکننده .علیپور به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات ماریتیمو و مصدومیت نتوانست شایستگی‌های خود را آنطور که باید نشان بدهد. ولی با جدیدت توانست در ماریتیمو جایگاهش را پیدا کند.
شماره 4 . جعفر سلمانی نیمکت نشین ، در این فصل یک گل برای تیمش به ثمر رساند
شماره 5 .مغانلو؛ بازگشت نیمه کاره از سانتاکلارا و درخشش در پرسپولیس . ۱۳ بازی و تنها یک گل حاصل کار حضور نیم فصلی شهریار در سانتاکلارا بود .

برچسب‌ها: پرتقال بازیکنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 آرتمیس آبی1400/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi