خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

بازیکنان نفت MIS با صفر درصد دریافتی

بازیکنان نفت MIS با صفر درصد دریافتی
نفت مسجد سلیمان علی‌رغم پیش فصل نامناسبی که تجربه کرد، با فراز کمالوند شروع خوبی در رقابت های لیگ بیست و یکم داشته است. آنها پس از اینکه با تساوی مسابقات را شروع کردند و سپس مقابل سپاهان شکست خوردند، در شرایطی که مدیرعامل باشگاه به دلیل ادامه مشکلات مالی استعفا داده بود، با یک گل پدیده را شکست دادند و توانستند سر و سامانی به شرایط خودشان در لیگ بدهند تا با تساوی در دیدارهفته چهارم مقابل فولاد خوزستان 5 امتیازی شوند و با وجود مشکلاتی که دارند، رتبه نسبتا خوبی را به خودشان اختصاص بدهند.

اما این روزها از اردوی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه بازیکنان تیم هنوز یک درصد هم دریافتی نداشته اند، خبر از اعتصاب و جدایی چندین بازیکن تیم شنیده می شود.

رقابت‌های لیگ برتر چند روزی می شود که با پایان هفته چهارم به استراحت رفته و به استثنای پیکان و ذوب آهن که آماده دیدار معوقه خود در هفته سوم می شوند، سایر تیم ها دو سه روزی استراحت می کنند و سپس کارشان آغاز خواهد شد؛ در این بین اما در مورد نفت مسجد سلیمان به نظر نمی رسد شرایط اینطور باشد و شاید در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، تعطیلی تمریناتشان بیشتر از سایر تیم ها به طول بینجامد.

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان اخبار نفت مسجد سلیمان بازیکنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 Sporties_fa@1400/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi