خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

داستان واقعی شورش هواداران منچستریونایتد

داستان واقعی شورش هواداران منچستریونایتد
هزاران نفر در اولدترافورد حضور داشتند اما صدها نفر در هتل لووری مانع از انجام بازی منچستریونایتد و لیورپول شدند.

یونایند فنز – شنبه شب آرامش قبل از طوفان بود. بازیکنان منچستریونایتد بدون هیچگونه هیاهو و علاقه خاصی وارد هتل لووری شدند. نیروهای امنیتی مطمئن بودند که اعتراضات روز یکشنبه بدون هیچ حادثه ای تمام خواهد شد و هیچ معترضی در هتل لووری وجود نخواهد داشت. اما در اصل به آنها یک احساس امنیت کاذب داده شده بود.

صدها نفر که بعد از ظهر یکشنبه در خارج از هتل تیم جمع شدند زودتر از عکاسانی که قصد داشتند از حرکت یونایتد عکس برداری کنند، به محل رسیدند. هواداران پرخاشگر یونایتد هتل را به عنوان هدف اصلی روز مسابقه قبل از دو هفته پیش در نظر داشتند، قبل از اینکه ۲۰ نفر از آنها تقریباً دو هفته قبل در کرینگتون سرکوب شوند. شعار “ما تصمیم می گیریم شما چه موقع بازی کنید” یک جمله توخالی نبود.

خبر اعتراضات ساعت ۲ به وقت محلی به ماموران امنیتی هتل رسید و آنها را غافلگیر کرد و در اصل این یک تاکتیک انحرافی بود. منابع اذعان دارند که ورودی هتل برای مدتی مسئله ساز بوده است.
در جریان این اعتراض، چهار نفر به عنوان رهبر و آغاز کننده این اتفاق مشخص شدند. پس از ورود به اولدترافورد، جایی که صدها نفر به زمین حمله کردند، یک افسر پلیس به یک عکاس در هتل اطلاع داد که بازی برگزار خواهد شد چرا که رختکن ها هنوز نسبت به کووید ایزوله هستند.

یکی از رهبران اختشاش این مکالمه را در هتل شنید و بلافاصله با یکی از دوستانش در استادیوم تماس گرفت و به او گفت که وارد رختکن ها شوند. برخی از کارکنان یونایتد که به ورزشگاه رسیده بودند داخل رختکن را از طریق تلویزیون مشاهده می کردند.

بدون توجه به اینکه بازی به تعویق افتاده بود، هواداران یونایتد بیرون از هتل در خیابان چپل، جایی که تیم باید از طریق آن به استادیوم می رسید، شعله های آتش را آزاد کردند.
شاهدان عینی می گویند به نظر می رسید برخی از بازیکنان یونایتد در اتاق خود زندانی هستند. وقتی عکاسان لنزهای خود را روی پنجره ها انداختند، دونی فن د بیک مخفی شد و لوک شاو به پایین خیره شد. برندون ویلیامز و مارکوس رشفورد در حالی که دیگران فیلمبرداری می کردند، صحنه را با علاقه تماشا می کردند.

ماشین های بازیکنان هنوز در اولدترافورد پارک شده بودند، هنگامی که یونایتد سرانجام حرکت خود را آغاز کرد، آنها برای برگرداندن وسایل نقلیه خود به ورزشگاه نرفتند. گفته شده است که بازیکنان پس از تقریباً ۲۴ ساعت همکاری، به کرینگتون منتقل شدند تا استراحت کنند.

به غیر از برخی خراش روی آینه ها، آسیب قابل توجهی به مربیان وارد نشده است. از دو راننده مربی ها هم به دلیل تلاشهایشان تشکر شد. اما آن طرف در بیرون از هتل بازیکنان لیورپول در مرکز شهر، حتی یک هوادار هم وجود نداشت.

برچسب‌ها: اولترافورد منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

30 شیـاطیـن سرخ1400/02/15

فوتبال مدرن ‍‍‍: کوص خار نویسنده خبر

17 ارديبهشت (17:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi