خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

اطمینان یونایتد؛ مرد آرژانتینی به اولدترافورد می‌آید

اطمینان یونایتد؛ مرد آرژانتینی به اولدترافورد می‌آید
میرر مدعی شد منچستریونایتد اطمینان دارد که مائوریسیو پوچتینو در تابستان به اولدترافورد خواهد آمد.

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در اوایل فصل بود که بعد از کسب نتایج ضعیف منچستریونایتد بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان رسید و اوله گنار سولسشر از هدایت این تیم برکنار شد. بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با سرمربی جدید شیاطین سرخ مطرح شد اما نهایتا این رالف رانگنیک بود که هدایت یونایتد را برعهده گرفت.

با این حال سرمربی آلمانی تنها تا پایان فصل روی نیمکت منچستر یونایتد خواهد نشست و پس از آن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت خواهد کرد؛ موضوعی که باعث خواهد شد شیاطین سرخ به دنبال یک سرمربی جدید برای خود باشند و در این راستا نام چند گزینه به شکل جدی مطرح می شود.
بر اساس گزارش‌های اخیر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن از بیشترین شانس برای آمدن به اولدترافورد برخوردار است. این آرژانتینی خیلی از حضور در پاری سن ژرمن راضی نیست و خواهان بازگشت به لیگ برتر است. از طرف دیگر حذف اخیر تیم فرانسوی از جام حذفی باعث شده که شایعات درباره جدایی او از پارک‌ دو پرنس قوت هم بگیرد.

در همین راستا نشریه میرر انگلیس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سران باشگاه منچستریونایتد اطمینان کامل دارند که مائوریسیو پوچتینو در تابستان پیش رو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد. میرر تاکید کرده که توافقات اولیه در این باره صورت گرفته و پوچتینو سرمربی شیاطین سرخ در رقابت های فصل آینده خواهد بود.

برچسب‌ها: مائوریسیو پوچتینو منچستریونایتد اولترافورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

46 Reza Wampire1400/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi