خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,272

شادی گل رونالدویی محبی در ساوه

شادی گل رونالدویی محبی در ساوه
سپاهان برای پیروزی در این دیدار سختی زیادی کشید به این خاطر که در نیمه ی اول و دوم و هم چنین اوقات اضافه اول موفق به گلزنی نشد. سرانجام محمد محبی در دقیقه 115 قفل دروازه خوشه طلایی را باز کرد. بعد از این گل مقاومت خوشه شکست بطوریکه دقایقی بعد گل دوم را دریافت کرد. زننده ی گل دوم سپاهان در این بازی سجاد شهباززاده بود.

نکته ی جالب بعد از گل محمد محبی، شادی او بود. وینگر جوان سپاهان بعد از اینکه با فرار به عمق دروازه خوشه طلایی را باز کرد شبیه کریس رونالدو شادی کرد که در نوع خود جالب بود. محمد محبی که برای بازی دوستانه با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود اینروزها با انگیزه و تلاش زیادی در ترکیب سپاهان بازی می کند تا بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کند.
او در بازی قبلی سپاهان در برابر نساجی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر هم روی یک پاس عمقی با دروازه بان نساجی تک به تک شد اما توپش به تیر دروازه حریف خورد اما در بازی با خوشه طلایی او چارچوب دروازه حریف را خوب دید و به گل رسید. محمد محبی و همبازیانش برای شکست خوشه طلایی دردسر زیادی کشیدند و شاید حق با آنها بود که بعد از باز کردن دروازه خوشه طلایی این چنین شادی کنند. گل های تیم سپاهان در این بازی در 5 دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.

برچسب‌ها: محمد محبی سپاهان جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 คrງēຖtiຖค1400/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi