خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

منتظر اخراج آقای پیرلو هستم / یوونتوس 0 - میلان 3

منتظر اخراج آقای پیرلو هستم / یوونتوس 0 - میلان 3
میلان طلسم استادیوم یوونتوس را در بهترین موقع ممکن شکست تا برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا گام مهمی بردارد. یوونتوس هم با این نمایش ضعیف نشان داد نسبت به سایر رقبا، شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیست.

فروپاشی کامل در یوونتوس؛ قهرمان نه فصل اخیر سری آ، احتمالا به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده نخواهد رسید. میلان با نمایشی بسیار عالی در تورین، تردیدها را از بین برد و ثابت کرد که سزاوار صعود به لیگ قهرمانان اروپاست. یوونتوس در خانه خود نتوانست موقعیتی جدی برابر میلان خلق کند و روسونری، با نمایشی شجاعانه و دقیق، فاتح تورین شد.
یوونتوس حالا نه تنها بد بازی می کند، بلکه تحقیر هم می شود و بانوی پیر در یک شب تلخ و نا امید کننده در مقابل تیم میلان شکست سنگینی را مقبل شد و به رده ی پنجم رقابت های سری آ ایتالیا سقوط کرد و از منطقه ی لیگ قهرمانان اروپا دور شد.

یوونتوس در این دیدار فقط در چند دقیقه ی ابتدایی نمایش متوسطی داشت و بعد از آن نمایش فاجعه ی یووه تکمیل و تکمیل تر شد تا میلانی ها در ورزشگاه خانگی یووه، موفق به زدن سه گل شوند و این در حالی بود که یک پنالتی آنها نیز توسط شزنی مهار شد تا فاجعه کمتر شود.

یوونتوسی ها اکنون کار بسیار سختی برای حضور در میان 4 تیم پایانی جدول دارند و باید در انتظار مسابقه ی بعدی مقابل ساسولو باشند.

برچسب‌ها: یوونتوس میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

104 Juventusfc1400/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi