خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

پیولی: یوونتوس قطعا مدعی قهرمانی است

پیولی: یوونتوس قطعا مدعی قهرمانی است
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان تاکید کرد یوونتوس هنوز مدعی فتح اسکودتو محسوب می شود.
میلان این هفته در دیداری دشوار و در شرایطی که در نیمه دوم نمایش چندان خوبی از خود ارائه نداد، با تک گل کالولو از سد امپولی گذشته و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر در صدر جدول قرار گرفت. استفانو پیولی در پایان این دیدار در مورد کورس قهرمانی و البته عملکرد تیمش در این دیدار صحبت کرده است.
استفانو پیولی گفت: "ما باید همیشه بازی بعدی را به مثابه مهم ترین مسابقه در نظر بگیریم. جدول فعلی زیبا به نظر می رسد، اما جایگاه های تیم ها قطعی نیست و هنوز بازی هایی تا ادامه فصل باقی مانده است. من فکر می‌کنم عادلانه بود که تعداد مسابقات تیم ها یکسان بود، اما این مسئله از کنترل ما خارج است. در مقابل امپولی نمایش خوبی داشته، جریان مسابقه را کنترل کردیم و خیلی ریسک نکردیم. امپولی با ارسال پاس های خود برای ما مشکل ساز شد و ما نیز هنگام آغاز بازی سازی از عقب مرتکب اشتباهاتی شدیم، اما در امور دفاعی خوب عمل کردیم.
ما مقابل امپولی به طور کامل بر بازی تسلط نداشتیم، اما جریان مسابقه را کنترل کردیم. در شروع نیمه دوم کمی کُند عمل کردیم و این عدم تحرک به این معنی بود که نمی توانستیم آن گزینه های مناسبی برای ارسال پاس را پیدا کنیم.
البته ایده آل این است که بتوانیم زودتر کار حریف را تمام کنیم، اما در این مرحله از فصل همه یک هدف دارند و شما فقط باید تلاش کنید تا برنده شوید. من فقط می‌خواهم بازیکنان میلان تا پایان فصل تمام تلاش خود را بکنند، ما برابر امپولی دیدیم که پیروز شدن چقدر دشوار است، بنابراین ما از همین حالا به فکر مسابقه سخت برابر کالیاری خواهیم بود. ما نباید خیلی به جلو یا پشت سر نگاه کنیم.
نتایج درخشان اخیر یوونتوس؟ قطعا این تیم نیز در کورس قهرمانی قرار دارد. 27 امتیاز تا پایان فصل مانده و یوونتوس به شکل فوق العاده ای نتیجه می گیرد. من تمام پنج تیم برتر جدول را در کورس قهرمانی می بینم."

برچسب‌ها: استفانو پیولی میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

99 ღ میسون مونت ღ1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi