خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

ریجکمب: شکست برابر استقلال را فراموش نکرده ایم

ریجکمب: شکست برابر استقلال را فراموش نکرده ایم
سرمربی الاهلی می گوید هر تیمی که در دیدار فردا شب برنده شود، می تواند از گروه سوم به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و الاهلی بامداد چهارشنبه در دیداری حساس به مصاف هم می روند. هر دو تیم در جدول رده بندی 7 امتیازی هستند و برنده این بازی می تواند گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد بردارد. لارنسیو ریجکمب سرمربی الاهلی در نشست خبری قبل از بازی گفت که میتریتا ستاره رومانیایی این تیم به صورت 100 درصد آماده نیست.

ریجکمب در این کنفرانس خبری گفت: مسابقه فردا برای ما مهم است و من از عملکرد بازیکنان خوشحالم و بابت همه آن چیزی که تاکنون در این مرحله دشوار به دست آورده ایم به آنها افتخار می کنم. هر تیمی که در یک مسابقه برنده شود، شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد. این یک مبارزه سختی خواهد بود.

او در مورد غایبین تیم و ترکیب مدنظرش گفت: میتریتا 100٪ آماده نیست و ما نمی دانیم او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا نه ولی من اطمینان دارم که بازیکنانم در سطح بالایی مقابل استقلال حاضر می شوند. با بهترین بازیکنانی که در دسترس داریم، وارد بازی می شویم

وی ادامه داد: استقلال تیم قدرتمندی است و هر دو تیم خسته هستند. ما زمان ریکاوری نداریم اما سعی می کنیم در بالاترین آمادگی قرار بگیریم. مسابقه اول دشوار بود، ما به خوبی به یاد می آوریم که در بازی قبلی مقابل استقلال چه اتفاقی افتاد.

سرمربی الاهلی در پایان گفت: باید بدانیم که پس از 4 مسابقه همه تیم ها خسته می شوند بنابراین هرکسی که کمترین اشتباه را انجام دهد نتیجه خوبی خواهد گرفت. باید در این مسابقه مراقب باشیم.

برچسب‌ها: الاهلی عربستان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 کارگزاری لادیز1400/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi