خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

بازیکن حریف استقلال رباط صلیبی پاره کرد

بازیکن حریف استقلال رباط صلیبی پاره کرد
باشگاه الاهلی عربستان در پیامی رسمی اعلام کرد الویس ساریچ هافبک بوسنیایی این تیم که دچار مصدومیت شده بود، دچار پارگی رباط صلیبی شده و قادر به همراهی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیست.

هافبک تیم ملی بوسنی که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوسته بود، جزو 4 بازیکن خارجی حاضر در لیست الاهلی بود که حالا این تیم عربستانی قادر به استفاده از این بازیکن نیست.این بازیکن که با یک و نیم میلیون یورو از تیم سوون سامسونگ کره جنوبی به الاهلی پیوسته بود، در 24 دیدار این فصل الاهلی در لیگ عربستان، برای این تیم به میدان رفته بود.

عمر السومه بازیکن تیم ملی سوریه، مارکو مارین آلمانی، الوس ساریچ بوسنیایی و لوکاس لیما برزیلی دیگر بازیکنان خارجی الاهلی در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هستند که حالا با مصدومیت ساریچ باید دید که ولادان میلوژویچ سرمربی صربستانی چه تدبیری خواهد اندیشید.

الاهلی عربستان به همراه استقلال، الشرطه عراق و الوحده امارات در گروه A این رقابت ها قرار دارد که البته امروز نیز تیم الوحده از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

برچسب‌ها: استقلال الویس ساریچ الاهلی عربستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi