خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

خشم شدید کومان؛ هیچ بازیکنی در امان نیست

خشم شدید کومان؛ هیچ بازیکنی در امان نیست
بسیاری از بازیکنان کاتالان زیر انتقاد کومان قرار گرفته‌اند و هیچ کس به دلیل شهرت از خشم او نجات پیدا نکرده است، او حتی به آنتوان گریزمان گفته شده که باید بیشتر از قبل تلاش کند.

روز پنجشنبه این مربی بار دیگر پس از پیروزی 5-2 مقابل ختافه، حرف‌های ناخواسته‌ای را به بازیکنانش بیان کرد. این مربی در برابر اسکار مینگوئزا منفجر شد و حتی او را از زمین خارج کرد.

کومان پس از آن اعتراف کرد: "ممکن است در موقعیت من با او کمی اغراق شده باشد. او یک فصل عالی را سپری می‌کند. تنها چیزی که فکر می‌کنم بازیکنان جوان باید یاد بگیرند این است که برای بازی در بارسلونا، همیشه باید درگیر بازی‌ها باشی."

او اضافه کرد: "پدری و [رونالد] آرائوخو در سطح معمول خود نبودند".

مربی هالند تصریح نمود: "اُسکار آسیب دیده بود و خیلی طول کشید تا بفهمیم آیا می‌تواند ادامه دهد یا نه. هنگامی که [سرجینیو] دِست آماده ادامه کار بود، او گفت که می‌تواند ادامه دهد. او باید بیاموزد که سریعتر تصمیم بگیرد زیرا ما با یک چیز دیگر روبرو شدیم."

کومان همچنین از فُرصت استفاده کرد و با پدری و آرائوخو صحبت نمود. سطح بازیکن اسپانیایی اخیراً کمی کاهش یافته، احتمالاً به دلیل خستگی پس از انجام 46 بازی در این فصل است. کومان به جای دفاع از بازیکن‌اش، در حالی‌که در مورد مینگوئزا صحبت می‌کرد، نام خود آرائوخو را کنار گذاشت.

برچسب‌ها: بارسلونا کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

111 Inter Snake101400/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi