خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

کنفرانس خبری ناگلزمان قبل از بازی با بارسلونا

کنفرانس خبری ناگلزمان  قبل از بازی با بارسلونا
-جولیان ناگلزمان

متأسفانه لئون گورتسکا دوباره مجبور شد تمرین را متوقف کند و فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنابری در بازی مقابل دورتموند از ناحیه آداکتور دچار مشکل شد و او نیز فردا بازی نخواهد کرد.

چوپو-موتینگ هنوز چند مشکل دارد و هنوز نمی تواند تمرین کند. یاش (کیمیچ) فردا تست خواهد داد و به طور نرمال از قرنطینه خارج خواهد شد. اما منطقی نیست که فردا به او بازی دهیم. باید تا روز شنبه منتظر بمانیم.

لوکاس هرناندز خوب کار می کند، اما مطمئن نیستم که با توجه به بازی مهم روز شنبه مقابل ماینتس فردا فیکس شود. در مورد سابیتزر هنوز زمان می خواهد، او به صورت انفرادی کار می کند. هنوز زمان می برد.

ما خوشحالیم که با کسب رتبه اول به این بازی می رویم. با این حال هنوز هم بازی مهمی به حساب می آید. لیگ قهرمانان اروپا همیشه چیز خاصی است و ما می خواهیم با بقیه تیم های گروه منصف باشیم.

ناگلزمان در مورد بارسلونا: ژاوی و تیمش تمرین زیادی نداشته اند. آن ها اکنون بالاتر از قبل دفاع می کنند. کانتر پرسینگ آن ها نیز فعال تر است. از یک طرف دیگر پشت سرش شکاف هایی را ایجاد می کند زیرا پوشاندن همه فضاها همیشه دشوار است.

بارسا هنوز هم بازیکنان کلاس جهانی دارد. آن ها در جدول تحت فشار هستند و باید پیروز شوند، برای این کار همه تلاش خود را انجام خواهند داد. برای ما این به حذف آن ها از رقابت مربوط نمی شود، بلکه به سه امتیاز مربوط می شود. من هنوز آن ها را به عنوان نامزد کسب این جام می بینم.

ناگلزمان در مورد کومان: من واقعاً برای او خوشحالم. مهارت های او ماهیت متفاوتی دارد. تمام کنندگی او به طور قابل توجهی بهبود یافته است. او در موقعیت های یک به یک واقعاً خوب است و کمک کننده خیلی خوبی است. من می خواهم اول را برای چندین سال در اینجا نگه دارم و از او به عنوان یک شخص خیلی قدردانی می کنم.

ناگلزمان در مورد بازی چرخشی: ما با بهترین ترکیب در دسترس خودمان بازی خواهیم کرد.

ناگلزمان در مورد بارسا: لاماسیا اکنون دوباره بازیکنان خوب بیشتری پرورش داده است. شاید در ۳ یا ۴ سال گذشته اینگونه نبود. آن ها هنوز هم تیم خیلی خوبی دارند. با فرنکی دی یانگ یکی از بهترین هافبک های جهان را دارند. فکر می کنم آن ها در مسیر درستی هستند.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا فردا به بازیکنان استراحت خواهد داد یا خیر: ما با بهترین تیم در دسترس خودمان بازی خواهیم کرد. درود بر لیسبون (بنفیکا)، نگران نباشید.

کینگزلی کومان

ما چیزهای زیادی برای بهتر کردن داریم. ما همیشه می خواستیم از بازی اول پیروز شویم. ما بیشتر و بیشتر در حال ایجاد اعتماد به نفس و تلاش برای پیروزی در هر بازی هستیم. تمام تیم های لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند هستند، به همین دلیل ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم.

کومان در مورد آینده اش: در حال حاضر می خواهم این فصل را به خوبی به پایان برسانم و بهترین عملکردم را ارائه دهم. سپس خواهیم دید، چندین گزینه وجود دارد.

کومان در مورد بارسلونا: هنوز هم تیم خیلی خوبی دارند. همیشه حریفی است که پیروزی در برابرش دشوار است. اما ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم پیروز شویم.

کومان در مورد کیمیچ: او چه در داخل و چه در خارج از زمین بازیکن خیلی مهمی است. ما بدون او خوب بازی کردیم، اما وقتی برگردد یک امتیاز بزرگ است.

کومان در مورد گفتگوهای تمدید قرارداد: البته که ما گفتگوهایی انجام دادیم، باشگاه به صحبت با ایجنت های من ادامه خواهد داد، شاید به زودی اخباری داشته باشیم.

کومان در مورد بازی در بایرن: من همیشه می خواستم برای یک باشگاه بزرگ بازی کنم. اف سی بایرن یکی از بهترین و بزرگ ترین باشگاه های جهان است. این جایی است که من تا به حال طولانی تر از هر جای دیگری بازی کرده ام و از اینکه در اینجا هستم بسیار سپاسگزارم.

کومان در مورد ناگلزمان: با او همه چیز عالی است، او انرژی زیادی دارد. او نیز این میل به پیروزی را دارد که به ما منتقل می کند. او تأثیر خیلی خوبی روی تیم دارد.

برچسب‌ها: چوپو موتینگ کومان جولیان ناگلزمان بایرن مونیخ ژاوی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

139 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi