خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

مکالمه جالب ژیرو و کورتوا درباره مهار باورنکردنی او

مکالمه جالب ژیرو و کورتوا درباره مهار باورنکردنی او
پایگاه خبری فوتبالی – تصویری از راهروی ورزشگاه آلفردو دی استفانو منتشر شده که صحبت کورتوا و ژیرو درباره مهار بی‌نظیر دروازه بان رئال مادرید روی ضربه ورنر نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، سه‌شنبه شب دیداری مهم در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و چلسی و رئال مادرید در نیمه نهایی این مسابقات رو در روی هم قرار گرفتند. این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

در این دیدار در یک صحنه در دقیقه ۹ تیمو ورنر می‌توانست در دروازه‌ کورتوا را باز کند اما در حالی که در منطقه ۶ قدم بود و و هیچ کس پیش رویش نایستاده بود کورتوا ضربه ورنر را مهار کرد. اتفاقی که با انتقاد شدید هواداران چلسی از ورنر مواجه شد. انتقاد از ورنر تا آنجایی پیش رفت که حتی همسر تیاگو سیلوا هم در اینستاگرام نسبت به این مسئله اعتراض کرد.

حالا تصویری از بازیکنان رئال مادرید و چلسی در راهروی ورزشگاه منتشر شده که الیویه ژیرو و تیبو کورتوا را در حال بحث درباره صحنه مذکور نشان می‌دهد. طبق اعلام RMC ژیرو با تمجید از کورتوا به او گفته مهاری که از ضربه تیمو داشتی عالی بود. کورتوا هم با لبخند در پاسخ گفته تنها کاری که کردم این بود که پایم را اینگونه (در عکس مشخص است) گرفتم!

برچسب‌ها: چلسی رئال مادرید ورنر ژیرو کورتوا لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

150 آبی اناری ها3 (ح)1400/02/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi