خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,127

کورتوا یا با رئال فسخ میکند؟

کورتوا یا با رئال فسخ میکند؟
تیم فوتبال رئال مادرید در سری رقابت های لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف کلوب بروژ رفت و این دیدار با تسائی دو بر دو این دو تیم پایان یافت.

اما اتفاق جالب این بازی تعویض کورتوا بین دو نیمه بود که در فوتبال امروز جهان کمتر دیده میشود که یک سرمربی در یک بازی رسمی دست به تعویض دروازه بان اصلی خود بزند. اما اینبار زیدان به خاطر بازی بسیار بد کورتوا مجبور به این کار شد. به خاطر اشتباهات متعدد کورتوا بروژی‌ها موفق شدند دوبار دروازه کورتوا را باز کنند تا هواداران رئال مادرید با عصبانیت اقدام به هو کردن دروازه‌بان بلژیکی کنند. این موضوع باعث شد تا زیدان دست به تعویض این دروازه‌بان بزند و در نیمه دوم آرئولا وارد میدان شود.
با توجه به این اتفاق در بازی چند شب گذشته و غایب بودن کورتوا در تمرین امروز رئال مادرید شایعاتی درمورد اینکه کورتوا به زودی با رئال فسخ خواهد کرد به گوش میرسد. البته با توجه به اینکه رئال مادرید به جز کورتوا فقط یک دروازه بان به نام آرئولا دارد به نظر نمیرسد که کورتوا تا قبل از نیم فصل بتواند از رئال جدا شود. شاید تا آن زمان کوارتوا شاهد بازی های آرئولا برای رئال از روی نیمکت باشد.

برچسب‌ها: رئال مادرید کهکشانی ها کورتوا فسخ آرئولا آلفونس آرئولا لالیگا لیگ قهرمانان اروپا کلوب بروژ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 1

271 Matin Iraniancf1398/07/11

Matin Iraniancf: خیلیم عالی. کورنوا دروازه بانه آخه!

15 مهر (14:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi