خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

ناراحتی سرمربی آژاکس؛ تیم بهتر حذف شد

ناراحتی سرمربی آژاکس؛ تیم بهتر حذف شد
شب گذشته آژاکس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مهمان رم بود و نهایتا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-2 شکست خورده باشد و از رقابت ها کنار برود؛ این اتفاق در حالی رخ داد که تیم هلندی در هر دو بازی رفت و برگشت نمایش های خوبی از خود ارائه داد.اما سرمربی آژاکس معتقد است که این تیم در کمال شایستگی از لیگ اروپا حذف شده است. اریک تن‌هاگ گفت: " مایوس کننده است چرا که تیم بهتر حذف شد. تیمی که در هر دو مسابقه کاملا مسلط بود حالا از دور رقابت ها کنار رفته است. این خیلی شرم آور است زیرا درست مثل هفته گذشته ما فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم."

در دقیقه 56 بازی آژاکس موفق شد توسط دوشان تادیچ به گل دوم دست پیدا کند اما بعد از بازبینی صحنه در اتاق VAR تصمیم داور تغییر کرد و گل مردود اعلام شد. اریک تن‌هاگ در اعتراض به این صحنه نیز گفت: " فکر می‌کنم که این گل به دلایل نامعلوم مردود اعلام شد. داور در صحنه حضور داشت و تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد و اگر اینگونه بود پس گل هم کاملاً در وضعیت قانونی به ثمر رسیده است."

برچسب‌ها: آژاکس هلند تن هاگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

97 داروغه جهنم1400/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi