خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

جسی لینگارد: اعتقاد زیادی به تیم وجود دارد

جسی لینگارد: اعتقاد زیادی به تیم وجود دارد
پیروزی هیجان انگیز وستهم یونایتد مقابل لستر سیتی در روز یکشنبه به دنبال جلب توجه اخیر جسی لینگارد و هم تیمی هایش انجام شد.

درست همانند آرسنال و ولورهمپتون در هفته های گذشته ، چکش ها از بلاک خارج شدند و با برتری 3-0 برنده شدند و لینگارد در قلب خود در خط حمله قرار گرفت.

فرم غنی بازیکن 28 ساله هیچ نشانه ای از رها کردن ندارد ، زیرا او از زمان امضای قرضی از منچستر یونایتد دو گل دیگر به تعداد گل های خود اضافه کرد و او را تنها در 9 بازی به عنوان چکش به 8 و سه پاس گل داد.

شاگردان دیوید مویس مجبور به حفاری عمیق شدند ، هرچند - درست مثل آرسنال و ولوز - مخالفان در دوره دوم دوباره وارد مسابقه شدند.

Kelechi Iheanacho در 20 دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند ، اما وستهام سه امتیاز را حفظ کرد تا دوباره به جمع چهار تیم صعود کند ، و لینگارد می گوید که اعتقاد درونی آنها پشت فرم خوب آنها است.

"به نظر می رسد که ما همیشه در پایان اینگونه می کنیم!" او لبخند زد. وی ادامه داد: در سه بازی گذشته اینگونه بوده است ، اما ما هنوز به صورت تیمی یاد می گیریم و همچنان در حال رشد هستیم ، بنابراین نکات مثبت و منفی را از این بازی خارج خواهیم کرد.

"به نظر می رسد که ما همیشه واقعا خوب ، سریع و از جلو حرکت می کنیم و تیم ها را زود تحت فشار قرار می دهیم.

"[ما می خواهیم] در نیمه دوم همینطور شروع کنیم و چهار یا پنج گل بزنیم.

"اما اعتقاد زیادی به تیم وجود دارد و اعتماد به نفس زیادی در حال حاضر در جریان است. ما هر بازی را به عنوان زمان مناسب می گیریم و تمرکز خود را تا پایان فصل حفظ خواهیم کرد."

برچسب‌ها: لینگارد وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

123 * Amir Ali *1400/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi