خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

جسی لینگارد در لیست کوتاه دو جایزه لیگ برتر قرار گرفت

جسی لینگارد در لیست کوتاه دو جایزه لیگ برتر قرار گرفت
جسی لینگارد به دلیل شروع چشمگیر کار خود در وستهام یونایتد با قرار گرفتن در لیست کوتاه دو جایزه شناخته شده است.

چکش شماره 11 از زمان اتمام انتقال قرضی منچستر یونایتد در پایان ژانویه ، در 5 حضور اول خود در Claret و Blue سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

و فرم خوب 28 ساله با نامزدهای بهترین بازیکن ماه لیگ برتر EA و جوایز بهترین بازیکن ماه ماه PFA Bristol Street Motors پاداش داده شده است.

ملی پوش انگلیس در اولین بازی خود در استون ویلا در 3 فوریه در اولین بازی خود با پیروزی 3-1 در وستهم به سبک پر شور و هیجان شروع به کار کرد ، اما سه روز بعد به تیمش کمک کرد یک امتیاز سخت در فولام کسب کند.

روند داغ لینگارد با پاس گل 3 بر صفر مقابل شفیلد یونایتد در اولین بازی خانگی خود در 15 فوریه ، با پاس گل برای گل افتتاحیه دکلان رایس ادامه یافت.

وی شش روز بعد با پیروزی فوق العاده در دربی 2-1 مقابل تاتنهام در ورزشگاه لندن در 21 فوریه ، دوباره دروازه اش را پیدا کرد ، قبل از اینکه یک ماه به یادماندنی را با کمک به گل تساوی مایکل آنتونیو در شکست 2-1 در منچسترسیتی به پایان برساند ، 27 فوریه.

فقط برونو فرناندس از منچستر یونایتد با چهار گل و سه پاس گل بیشتر از لینگارد درگیر گل مستقیم در ماه بود.

فرناندس در میان هفت بازیکن دیگری است که در کنار لینگارد نامزد شده اند و لیست نهایی توسط یوآخیم اندرسن ، مدافع فولام ، رافینا ، مهاجم لیدز یونایتد ، هاروی بارنز ، وینگر لسترسیتی ، جوائو کانسلو و ایلکای گوندوگان و هافبک ولورهمپتون ، روبن نئوز ، وانگ منچسترسیتی تکمیل می شود.

برای رای دادن به لینگارد برای انتخاب شدن به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر ، اینجا را کلیک کنید . رأی گیری ساعت 6 عصر روز دوشنبه 8 مارس به پایان می رسد.

همیشه با لبخند و آماده نشان دادن اهداف خود با جشن های منحصر به فرد ، محبوبیت لینگارد به این معنی است که وی همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه PFA Fans شده است.

لینگارد در کنار گوندوگان ، بارنز ، ادرسون دروازه بان منچسترسیتی ، لوک شاو مدافع کناری منچستر یونایتد و جیمز مدیسون هافبک لسترسیتی در لیست کوتاه قرار دارد.

برچسب‌ها: وستهام لینگارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

150 Ali Dastor1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi