خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رد پیشنهاد برای کولوسفسکی تا بی میلی تمدید قرارداد موراتا

رد پیشنهاد برای کولوسفسکی تا بی میلی تمدید قرارداد موراتا
یوونتوس فعلا نسبت به ادامه همکاری با آلوارو موراتا تمایل ندارد

یوونتوس در تابستان 2021 احتمالا تحولات مهمی در خط حمله خود خواهد داشت. علاوه بر داستان تمدید قرارداد پائولو دیبالا، یووه باید به زودی تکلیف آلوارو موراتا را هم مشخص کند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس تا 30 ژوئن فرصت دارد بندهایی که در قرارداد قرضی آلوارو موراتا در اختیار دارد را فعال کند. در حال حاضر، یوونتوس تمایلی ندارد با پرداخت 45 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید، قرارداد موراتا را دائمی کند و حتی آن ها مایل به پرداخت 10 میلیون یورو جهت تمدید یک ساله قرارداد قرضی او نیستند. این یعنی اتلتیکو مادرید آماده است آلوارو موراتا را پس از یک سال، تحویل بگیرد. یوونتوس در تلاش است هزینه های خود را کاهش دهد و با توجه به این که در قرارداد آرکادیوش میلیک، مهاجم 27 ساله مارسی بند فسخ 12 میلیون یورویی وجود دارد، یوونتوس مایل است به جای هزینه برای جذب موراتا، میلیک را به خدمت گیرد.

رومئو آگرستی نیز در کانال یوتیوب خود اعلام کرد دیان کولوسفسکی، وینگر 20 ساله سوئدی یوونتوس مشتریان زیادی در تیم های سطح اول اروپا دارد اما یووه هیچ تمایلی برای مذاکره جهت فروش کولوسفسکی ندارد. در این راستا، کوریره تورینو پا را فراتر گذاشته و مدعی شده منچستریونایتد پیشنهادی حدود 50 میلیون یورو برای جذب کولوسفسکی به یوونتوس ارائه داده اما بیانکونری حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست زیرا این وینگر جوان برای یووه غیرقابل فروش است. طبق گفته کوریره تورینو، یوونتوس به صد میلیون یورو سرمایه تا پایان ژوئن نیاز دارد اما آن ها با این حال، کولوسفسکی را در این راه قربانی نخواهند کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس کولوسفسکی موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

202 Juventusfc1400/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi