خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

چرخش غیرمنتظره در آینده هافبک منچستریونایتد

چرخش غیرمنتظره در آینده هافبک منچستریونایتد
پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که به نظر می رسید آینده خوان ماتا به جدایی از اولدترافورد ختم خواهد شد و گفته می شد که این هافبک اسپانیایی پس از هفت سال موفق در منچستریونایتد تصمیم گرفته است تا باشگاه انگلیسی را ترک کند و در سن 32 سالگی مقصد جدیدی را برای خودش انتخاب کند چرا که در ترکیب شیاطین سرخ کمرنگ شده بود. اما حالا آینده این هافبک دچار چرخش قابل توجهی شده است. یونایتد در نظر دارد که به این هافبک اسپانیایی پیشنهاد تمدید را بدهد که به نوعی تصمیمی شگفت انگیز خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیلی استار گزارش داده است که منچستریونایتد تصمیم گرفته است که قرارداد ماتا را برای یک فصل تمدید کند. این هافبک در رختکن شیباطین سرخ محبوبیت زیادی دارد و به همین خاطر سولشر می خواهد او را در رختکن حفظ کند.

ماتا در ژانویه 2014 با 40 میلیون یورو از چلسی به منچستریونایتد پیوست که در آن زمان به خرید گرانقیمتی تبدیل شد و به مرور زمان ثابت کرد که ارزش این هزینه را داشته است. اما خوان در این فصل به شدت کمرنگ شده چرا که در این فصل فقط دوازده بازی داشته که هفت تا از بازیهایش در لیگ انگلیس بوده است. به نظر می رسد که ماتا هم مشکلی برای ماندن در یونایتد ندارد چرا که از زندگی در شهر منچستر راضی است و بدش نمی آید که حداقل یک سال دیگر در این شهر بماند.

برچسب‌ها: ماتا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1400/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi