خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

فان‌خال:ماتا باید‌مراقب‌باشد‌نیمکت‌نشین‌نشود

فان‌خال:ماتا باید‌مراقب‌باشد‌نیمکت‌نشین‌نشود
لوئیس فان‌خال،‌سرمربی منچستریونایتد معتقد است که اگر خوان ماتا می‌خواهد نیمکت نشین پریرا نشود، باید عملکرد بهتری از خود به اجرا بگذارد.
به گزارش "ورزش سه"،‌هافبک اسپانیایی در فصل بیشتر در پست هافبک راست به میدان رفته ولی در دو بازی اخیر در میانه میدان بازی کرده و به تیم فان‌خال در کسب پیروزی کمک زیادی کرده است. پریرا نیز تنها 4 بازی در لیگ برتر دارد و در دیدار مقابل استوک در دقایق پایانی جانشین ماتا شد. فان‌خال عنوان کرد که از عملکرد ماتا راضی است ولی او برای اینکه نیمکت نشین پریرا نشود باید به این روند ادامه دهد.
او گفت:" ماتا را در پست‌های کناری بازی داده ام و شما هم به خوبی به خاطر دارید. من پست او را عوض نکرده ام بلکه او خودش تغییر کرده زیرا قبل تر ها به این اندازه خوب نبود. دلیلش این است. وقتی که مثل حالا بازی کند و در فرم خوبی باشد،‌در پست شماره 10 به میدان خواهد رفت. باید ببینیم مقابل چلسی در روز یکشنبه به میدان خواهد رفت یا نه. شاید یک شماره 10 بهتر از ماتا را در زمین فیکس کردم. شاید پریرا بهتر باشد. نمی‌خواهم با شما در این رابطه بحثی کنم. با خوان ماتا در این رابطه بحث خواهم کرد. او خودش متوجه است و به همین علت است که حالا بهتر کار می‌کند."
فان‌خال درباره آزادی بازیکنان در درون زمین که پیشتر رونی از آن صحبت به میان آورده بود گفت:" رونی برای این می‌گوید که آزادی بیشتری دارد که با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند. شما می‌خواهید بنویسید که او به سبک دیگری تمرین می‌کند یا لوئیس فان‌خال به او آزادی بیشتری داده؟ نه شرایط مثل قبل است. ما مثل قبل تمرین می‌کنیم. این شرایط به خاطر تغییر تفکرات آقای فان‌خال یا تغییر سبک تمرینات نیست. نه متاسفم که این را می‌گویم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد فان خال ماتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

117 محسن مادرید1394/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi