خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

فن دبیک در راه جدایی از منچستریونایتد

فن دبیک در راه جدایی از منچستریونایتد
دونی فن دبیک در پنجره تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. ستاره ملی پوش هلندی اما در این فصل تنها در دو بازی برای تیم سولسشر از ابتدا به میدان رفته است.

اکنون گزارش شده است که فن دبیک آماده ترک منچستریونایتد در پایان فصل است. دیلی استار ادعا کرده است که صبر فن دبیک دیگر به سر آمده و می خواهد کابوس ماه هایی که در منچستریونایتد گذراند را پشت سر گذاشته و فراموش کند.

گفته می شود که فن‌دبیک می خواهد پیش از پایان فصل با اد وودوارد، نایب رییس یونایتد، صحبت کند و بپرسد دلیل اینکه در این تیم نادیده گرفته شد، چه بود؟ در این گزارش همچنین ادعا شده که اوله گنار سولسشر از ابتدا نیز موافق عقد قرارداد با فن دبیک نبود.

بسیاری از هم وطنان ستاره 23 ساله هلندی در این فصل به او توصیه کردند تا هر چه زودتر منچستریونایتد را به دلیل بازی ندادن به او، که می تواند در دعوت شدن به تیم ملی هلند برای بازی در مسابقات یورو در تابستان پیش رو تاثیر بگذارد، ترک کند و به تیمی بپیوندد که در آنجا بتواند به صورت منظم در میادین حاضر شود.مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، در رابطه با فن دبیک گفته است که او اصلا نباید به اولدترافورد می رفت و این واقعا تصممیم بدی بود و رفتن به منچستریونایتد برای ریتم و روند بازی او یک شوک بزرگ بود.

رافائل فان در فارت نیز در این باره گفت که اگر او جای فن دبیک بود این شرایط را تحمل نمی کرد. رونالد دی بوئر، که برادر سرمربی تیم ملی هلند، فرانک دی بوئر است، مدعی شد که اگر شرایط در منچستریونایتد بهتر نشد، فن دبیک شاید باید از باشگاه بخواهد که او را به تیم دیگری قرض دهند یا حتی بفروشند.

برچسب‌ها: دنی فن دبیک آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

111 داروغه جهنم1400/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi