خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
510

اخبار تیم: به روزرسانی های Masuaku ، Yarmolenko و Ogbonna

اخبار تیم: به روزرسانی های Masuaku ، Yarmolenko و Ogbonna
دیوید مویس امیدوار است که آرتور ماسوآکو آماده بازگشت به تیم وستهام یونایتد برای دیدار دوشنبه لیگ برتر در ولورهمپتون واندررز باشد.

مدافع چپ DR کنگو از زمان جراحی برای رفع مشکل طولانی مدت زانو قبل از کریسمس در دسترس نبوده و از زمان بازی خانگی با منچستر یونایتد در 5 دسامبر در لیگ برتر حضور نداشته است.

با این حال ، بازیکن 27 ساله پس از از دست دادن 18 مسابقه برتر پرواز برتر ، در 13 مارس به بازی رقابتی در لیگ دسته 2 با لسترسیتی بازگشت و در تعطیلات بین المللی با تیم اصلی تمرین کرد نمایی از حضور در ترکیب مویز برای سفر به مولینوکس.

"آرتور دوباره بازی می کند. وی یک هفته یا همین مدت پیش یک بازی ذخیره انجام داد بنابراین دوباره به تیم برگشته است ، اما آیا او هنوز کاملاً متناسب است ، باید آن را زیر س itال ببریم. "

اسکاتلندی همچنین تأیید کرد که بازی برای آندری یارمولنکو ، که همچنین در آن مسابقه لیگ برتر 2 مقابل لستر بازی کرد ، و آنجلو اوگبونا ، خیلی زود خواهد آمد ، هر دو در بازی رفت مرحله پنجم جام حذفی در منچستر یونایتد در 9 فوریه آسیب دیدند. .

مویس تأیید کرد: "یارمولنکو هنوز آماده نیست." "او دوباره به یک متخصص در مورد آسیب دیدگی رباط داخلی زانوی خود مراجعه کرد که فکر نمی کنیم خیلی بد باشد ، اما ما کاملاً در این مورد قانع نیستیم.

"آنجلو اوگبونا در حال پیشرفت خوبی است اما او در حال حاضر آماده نیست ، بنابراین ما مانند همه ضربه و نق زدن کامل داریم ، اما همچنین چند بازیکن نیز به بازگشت به تناسب اندام نزدیک می شوند. "

این مدیر به نام بازیکن دیگری اشاره نکرد ، اما او امیدوار است که 9 بازیکن بین المللی چکش ها قبل از شروع رقابت های لیگ برتر ، با یک صورتحساب بهداشتی به راش گرین برگردند.

وستهام آخر هفته پنجم جدول با 9 بازی برای شروع است و می داند که آنها باید در بهترین حالت خود باشند تا بسته باشگاههایی را که در زیر آنها قرار دارند ، در جدول رده بندی قرار دهند ، که شامل تاتنهام ، لیورپول ، اورتون و آرسنال است. .

با آماده سازی یک آخر هفته کامل ، مدیر می گوید که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد سطح آمادگی بازیکنانش خواهد داشت.

وی گفت: "داشتن برنامه دوشنبه به ما كمك می كند زیرا برای آماده سازی دو روز بیشتر به ما فرصت می دهد ، اما به گرگ ها نیز كمك می كند."

"ما هنوز در حال ارزیابی بازیکنانی هستیم که به وظیفه بین المللی نرسیده اند و آنها را به دریبل و دریبو برمی گردانیم و آنها را آماده می کنیم زیرا برخی از آنها اوایل هفته بازی کردند و برخی کمی بعد.

"ما چند ضربه و کوفتگی داریم ، اما فکر می کنم همه در این زمان از فصل یکسان هستند."

برچسب‌ها: مویس وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

133 * Amir Ali *1400/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi