خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
510

دیوید مویس: واقعاً مایه تاسف بودیم که چیزی...

دیوید مویس: واقعاً مایه تاسف بودیم که چیزی...
دیوید مویس احساس کرد تیم وستهم یونایتد با شکست دادن 2-1 باخت از منچسترسیتی کار سختی انجام داده است.

چکش ها در ورزشگاه اتحاد رهبران لیگ برتر را تحت فشار قرار دادند و در روزی دیگر مطمئناً می توانستند حداقل سهمی از غنائم را بدست آورند.

آهنین سیتی را که پیروزی 20 امین پیروزی متوالی او در تمام مسابقات بود ، فقط به 3 شوت به سمت دروازه محدود کردند و فشار بالای خود مویس باعث ایجاد مشکلات مکرر در دفاع شخصی پپ گواردیولا شد.

دو گل از مدافعان میانی روبن دیاس و جان استونز گرفت ، هر دو گل بعد از اینکه وستهام در ابتدا کرنرها را تمیز کرد ، به این معنی که گل تساوی خوب مایکل آنتونیو چیزی بیش از یک تسلی نبود.

چکش ها بارها و بارها در موقعیت های خوب توپ را به دست آوردند و موقعیت هایی ایجاد کردند که اندکی قبل از گلزنی آنتونیو به تیر دروازه برخورد کرد. حتی یک موقعیت طلایی برای ایسا دیوپ وجود داشت تا در ثانیه های پایانی تساوی دوم را به ثمر برساند ، اما مدافع توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سرمربی پس از بازی هنگام صحبت با تلویزیون وستهام ناامید شد اما ناامید نشد ، در حالی که او همچنین در مورد سلامتی دروازه بانان لوکاس فابیانسکی ، که بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و دارن راندولف ، که در نیمه دوم نیاز به درمان داشت ، به روز رسانی کرد.

ناامیدکننده است زیرا من فکر کردم بازیکنان کار بسیار خوبی انجام داده اند و فکر کردم امروز خوب بازی کردیم.

ما با توپ خوب کار کردیم ، خوب دفاع کردیم و وقتی که باید خوب سازماندهی می شدیم و در طول بازی موقعیت های زیادی به منچسترسیتی ندادیم.

ما خودمان یکی دو موقعیت ایجاد کردیم اما بزرگترین موقعیت در آخرین ثانیه ها به ایسی رسید و ما این موقعیت را استفاده نکردیم.

ما در این فصل کارهای زیادی را انجام داده ایم ، پیروزی ها را بدست آورده ایم ، از پشت سر آمده ایم و چیزی بدست آورده ایم و واقعاً متاسف هستیم که امروز چنین کاری نکردیم.

صادقانه بگویم از هر دو گلی که دریافت کردیم ناامید شدم.

برای اولین بار ، توپ خیلی طولانی سفر کرد بدون اینکه اولین تماس را با ضربه سر یا دروازه بان بیاوریم و ادعا کنیم ، ناامید شدم.

اما من از روشی که در بازی برگشتیم خوشحال شدیم و در نیمه وقت با تک تک به میدان رفتیم زیرا این وضعیت واقعاً خوب شد.

این گلی بود که ما از طریق مایکل آنتونیو نیز به ثمر رساندیم. ما توپ را برگرداندیم و بازی را عوض کردیم و وارد شدیم.

گلزنی مقابل منچسترسیتی کار آسانی نیست. همانطور که توسط رکورد آنها مشاهده می کنید ، من فکر می کنم آنها در تمام فصل لیگ برتر فقط 6 گل در خانه دریافت کرده اند و مدتهاست که در اینجا گل نخورده اند.

در این صورت ما می توانیم یک یا دو موقعیت دیگر بدست آوریم - میکی آنتونیو در نیمه اول یک موقعیت عالی دیگر داشت که دقیقاً از کنار پست عبور کرد - بازیکنان این کار را انجام داده اند و باشگاه با عملکرد خود افتخار می کند.

برچسب‌ها: مویس دیوید وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 Ali Dastor1399/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi