خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

تمجید توخل از کانته: خوشحالیم که او را داریم

تمجید توخل از کانته: خوشحالیم که او را داریم
پایگاه خبری فوتبالی – توماس توخل پس از برد مقابل اتلتیکو مادرید به تمجید از انگولو کانته پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته چلسی توانست روی درخشش انگولو کانته، اتلتیکو مادرید را در دیدار برگشت شکست دهد و در مجموع به مرحله بعد صعود کند. اتفاقی که باعث شد توماس توخل به شدت از او تمجید کند.

توخل پس از برتری شاگردانش مقابل اتلتیکو مادرید به خبرنگاران درباره کانته که از او به عنوان یکی از سخت‌کوش‌ترین بازیکنان فوتبال نامیده می‌شود و به تازگی شمع تولد ۳۰ سالگی‌اش را فوت خواهد کرد گفته: هرگز سن بازیکنانم را تنها با مشاهده عملکردشان متوجه نمی‌شوم. اگر شما با حضور کانته بازی کنید یعنی با نصف یک بازیکن بیشتر بازی می‌کنید زیرا شدت و شور نمایش او واقعا بی‌همتا است.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در ادامه افزود: مربی او بودن باعث لذت است. یک هدیه برگ برای من که در زمین مسابقه کمک بسیار زیادی انجام می‌دهد و با دست کم نگرفتن توانایی‌هایش در زمین بازی با توپ،‌ از فشارها فرار می‌کند.

توخل در ادامه افزود: عالی است که او را در کنار خودمان داریم. کواچیچ و او نیاز داشتند تا در بازی به سمت دروازه حریف بروند. این ۲ بازیکن مقابل اتلتیکو بار زیادی از روی دوش‌مان برداشتند و کاری بی‌نظیر انجام دادند.

برچسب‌ها: کانته توخل چلسی اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

115 آبی اناری ها3 (ح)1399/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi