خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

اریکسن: حالا من و کونته یکدیگر را بهتر می شناسیم

اریکسن: حالا من و کونته یکدیگر را بهتر می شناسیم
کریستین اریکسن می‌گوید حالا او و سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته شناخت بهتری نسبت به قبل از یکدیگر پیدا کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره دانمارکی شروع دشواری در اینتر داشت و در ماه های اول حضور خود در این تیم دائماً با نیمکت نشینی های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کرد اما اکنون به نظر می رسد که اوضاع برای او بهتر شده و در واقع می‌توان گفت که کریستین اریکسن حالا به یکی از مهره های اصلی تیم آنتونیو کونته تبدیل شده است.

کریستین اریکسن در مصاحبه ای می گوید زبان ایتالیایی او کمی بهتر شده است. هافبک دانمارکی در این باره گفت: " زبان ایتالیایی من بهتر شده است؛ نه خیلی عالی اما خوب است. اسکودتو یکی از اولین کلمات ایتالیایی بود که من آن را یاد گرفتم اما فعلاً و تا زمانی که برنده آن شویم فقط می توانم رویای آن را ببینم.

اریکسن در ادامه گفت: "من نمی دانم اریکسن جدید است یا قدیمی که کمی بیشتر بازی می کند. در سیستم فعلی من کمی عقب‌تر بازی می کنم بنابراین بیشتر در موقعیت های دفاعی شرکت می کنم. من باید برای تکل آماده باشم یا توپ را پس بگیرم. بدیهی است که من معمولاً جلو تر بازی می کردم و باید با شرایط فعلی سازگار می شدم. من به تدریج یاد گرفتم و اکنون به خوبی می دانم که چگونه باید بازی کنم. الان یک سال است که اینجا هستم و هر روز آنچه مربی از ما می خواهد را انجام می دهیم.

من و کونته باید یکدیگر را می شناختیم. حالا او من را می شناسد و من او را بهتر می شناسم. این باعث می شود که درک چگونگی انجام مسابقات خاص آسان تر شود."

برچسب‌ها: کریستین اریکسن آنتونیو کونته اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

136 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi