خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

چه چیزی بین کونته و اریکسن تغییر کرده است؟

چه چیزی بین کونته و اریکسن تغییر کرده است؟
آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، تایید کرده است که اکنون راحت تر می تواند به کریستین اریکسن، ستاره تیمش، تکیه کند. اما چه چیزی بین این دو تغییر کرده است؟

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در ژانویه سال 2020 با قراردادی 24 میلیون یورویی از تاتنهام به اینتر پیوست.

او در 26 بازی نخستش برای نراتزوری در فصل 20-2019 چهار گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.او در فصل 21-2020 در 19 بازی در همه رقابت ها برای اینتر به میدان رفته هر چند که تاکنون تنها 760 دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

شایعاتی مبنی بر رفتن ستاره سابق تاتنهام از تیم اینتر در این پنجره زمستانی، به دلیل دقایق کمی که در تیم کونته بازی کرده بود، مطرح بود اما این اتفاق رخ نداد. آنتونیو کونته به تازگی پست اریکسن را در زمین تغییر داده و از او به عنوان یک هافبک میانی کلاسیک استفاده می کند.

اریکسن در ماه گذشته و در دربی جام حذفی اینتر توانست از روی یک ضربه آزاد برای این تیم گلزنی کند و در دو بازی اخیر اینتر در کنار مارسلو بروزوویچ و نیکولو بارلا به جای آرتورو ویدال مصدوم بازی کرده است.

مارکو ماتراتزی، اسطوره اینتر، راجع به اریکسن گفت: "اریکسن توانایی های فوق العاده ای دارد. به نظرم او برای بازی کنار بروزوویچ عالی است."

آنتونیو کونته پس از پیروزی 3-1 برابر لاتزیو در مورد ستاره دانمارکی تیم خود گفت: "کریستین اریکسن شروع به فهمیدن این موضوع کرده است که ما از او چه می خواهیم و فکر می کنم اینکه او در دو بازی گذشته برای ما به زمین رفت نشان می دهد که او واقعا دارد رشد می کند.

راهش همین است. همه باید احساس کنند که قهرمانان اصلی هستند و ما می توانیم روی همه حساب کنیم.

به نظرم کریستین مشکلاتی در جا افتادن در تیم و درک فوتبال ایتالیایی، که در مقایسه با لیگ برتر انگلیس بسیار سخت و تاکتیکی است، داشت. اکنون حتی جدیت و حساسیت خیلی بیشتری نیز نسبت به سال های گذشته در ایتالیا وجود دارد.

به نظرم کریستین بالاخره قدمی به سوی ما برداشته. او شروع به فهمیدن ایتالیایی کرده است که پیشرفت بسیار مهمی است. او اکنون متوجه می شود که ما به چه چیزی نیاز داریم.

او یک گزینه مضاعف برای ما است و من اکنون راحت تر می توانم روی حساب کنم."

سوال اصلی اما همچنان پا بر جا است: آیا اریکسن با بازگشت ویدال از مصدومیت هم همچنان در 11 نفر اصلی اینتر جایی خواهد داشت؟ زمان مشخص خواهد کرد.

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته کریستین اریکسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

113 شبدر سیاه (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi