خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ضرر چند میلیونی بارسا از دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا

ضرر چند میلیونی بارسا از دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا
به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که بارسا تغییر و تحولات زیادی را روی نیمکت و نیز در مجموعه بازیکنانش داشته، بهترین خبر، ظهور یک هافبک 17 ساله به نام پدری گونزالس بود. بازیکنی که نوامبر گذشته قدم در 18 سالگی گذاشت.

بارسا زمستان گذشته بود که پدری را در رقابت با رئال با 5 + 1 میلیون یورو از لاس پالماس جذب کرد. پدری در تیم سابقش تا پایان فصل ماند و از تابستان به بارسا

رقم نهایی انتقال پدری به بارسا اما می تواند چند برابر شود. این را آنخل رامیرز رئیس لاس پالماس به رسانه ها گفته بود:« همه فکر می کنند ما پدری را با 5 میلیون یورو به بارسا فروختیم ولی این رقم می تواند به 30 تا 35 میلیون یورو هم برسد و بر اساس یکی از بندها ما 5 میلیون یورو نیز اخیرا از بارسا دریافت کردیم تا فعلا رقم انتقالش 10 میلیون یورو شود.»

درخشش پدری به حدی بود که او روز گذشته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و به زودی نخستین بازی ملی خود را تجربه خواهد کرد.

طبق ادعای آاس، بارسلونا در صورت دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا، باید یک میلیون یورو به لاس پالماس پرداخت کند و این کار نیز انجام خواهد شد. در بارسلونا به خاطر دعوت پدری به لاروخا بسیار خوشحالند اما از سوی دیگر یک میلیون یورو نیز در شرایط بد اقتصادی فعلی ضرر خواهند کرد.

برچسب‌ها: بارسا پدری تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

209 وحشی تراز بافقی1399/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi