خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

لاپورتا : راموس جزو برنامه انتخاباتی من نیست

لاپورتا : راموس جزو برنامه انتخاباتی من نیست
خوان لاپورتا امروز طی مراسمی، نامزدی رسمی خود برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا را اعلام کرد.

به گزارش "مستر90"،لاپورتا که پیش از این به مدت 6 سال ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، امروز بار دیگر برای تکیه زدن بر مسند ریاست این باشگاه اعلام آمادگی کرد. او قرار است یوهان کرایف را به عنوان رئیس افتخاری بارسلونا بار دیگر به باشگاه بازگرداند.

اریک آبیدال، مدیر ورزشی موردنظر او خواهد بود و نیز پایان دادن به اسپانسری هواپیمایی قطر در بارسلونا را یکی از اهداف اصلی خود عنوان کرد. لاپورتا در مورد یوهان کرایف به خبرنگاران گفت:" کرایف ذهنیت پیروزی را به بارسلونا بازگرداند. او سبک نوینی از فوتبال را وارد بارسلونا کرد. سبکی که با بارسلونا آمیخته شده و مورد تحسین همه علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا قرار دارد. آغاز قدرتنمایی دوباره بارسا با کرایف بود."

لاپورتا در مورد ادامه همکاری با انریکه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه گفت:" عملکرد انریکه در بارسلونا عالی بوده و او شایستگی این را دارد تا همچنان مربی بارسلونا باشد. من به او اعتماد کامل دارم. در واقع این خود من بودم که در زمان ریاستم بر باشگاه، او را به عنوان مربی تیم دوم بارسا انتخاب کردم تا ما را به دسته دوم بازگرداند."

لاپورتا در مورد شایعه پیوستن راموس به بارسلونا گفت:" من و آبیدال به عنوان مدیر ورزشی موردنظرم، هیچ علاقه ای برای وارد کردن راموس به برنامه انتخاباتیمان نداریم. فکر می کنم همه این شایعات به این دلیل مطرح می شوند که قرارداد راموس با رئال در حال اتمام است."

نامزد ریاست بارسلونا در مورد خریدهای فصل بعد گفت:" به دقت بازار را زیر نظر داریم. بازیکنان جذابی در این بازار حضور دارند اما در درازمدت توجه اصلی ما روی لاماسیا خواهد بود. دوست داریم در کنار استفاده از محصولات لاماسیا، بودجه باشگاه را صرف خرید بازیکنان بااستعداد، جوان و آینده دار کنیم."

لاپورتا در بخشی دیگر از مصاحبه خود عنوان کرد که قصد دارد بار دیگر از یونیسف به عنوان اسپانسر روی پیراهن بارسلونا اسفاده کند. او عنوان کرد که راسل و بارتومئو(روسای پیشین بارسا) قطری هستند ولی من به یونیسف علاقمندم.

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا بارسا لاپورتا راموس انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 0

341 آ.ث.کوردستان1394/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi