خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

سیمئونه: مطمئنم رئال و بارسا دیگر نمی بازند

سیمئونه: مطمئنم رئال و بارسا دیگر نمی بازند
اتلتیکومادرید با وجود یک نیم فصل عالی در این روزها افت کرده و امتیازهای زیادی را از دست داده است. دو امتیاز حساس هم دیشب از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید بهتر از رئال مادرید و بارسلونا فصل را در لالیگا شروع کرد ولی در این روزها افت کرده و این موضوع با بررسی عملکرد نیم فصل اول و دوم کاملا آشکار است.

اتلتیکو در 19 بازی نخست از 57 امتیاز ممکن توانست 50 امتیاز به دست آورد و تنها هفت امتیاز از دست داد (یک شکست و دو تساوی). این آمار فوق‌العاده بود و به نظر می‌رسید در نیم فصل دوم هم شرایط مشابه باشد. با این حال روخی بلانکو افت کرده و بارسا و رئال مادرید از این فرصت بهره بردند.

قرمز و سفیدپوشان در هشت هفته اخیر، یازده امتیاز از دست دادند (یک شکست و چهار تساوی) و در مقابل رقیبان این تیم امتیازهای بیش‌تری به دست آوردند. شب گذشته ختافه جدیدترین تیمی بود که از اتلتیکو امتیاز گرفت.

دیه گو سیمئونه در پایان بازی برابر ختافه که به تساوی بدون گل ختم شد گفت:« از نتایج 4 بازی اخیر تیمم راضی‌ام. ما دو بازی را مساوی کردیم و دو بازی دیگر را بردیم. در خانه ویارئال و مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی دست پیدا کردیم و مقابل رئال مادرید هم در حالی که می‌توانستیم بازی را ببریم مساوی کردیم. در این بازی هم یک نیمه دوم بسیار خوب داشتیم. در نیمه اول شاید آنطور که انتظار داشتیم نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. بازی‌مان مقتدرانه نبود و در نهایت بازی بدون گل تمام شد. لالیگا برای همه تیم‌ها تورنمنتی دشوار است.

معتقدم رئال مادرید و بارسلونا از این هفته تا پایان فصل دیگر حتی یک بازی را هم نخواهند باخت. پس ما هم باید بدانیم که مسیرمان کدام است و بدون استرس و اضطراب، بازی به بازی کارمان را پیش ببریم.»

برچسب‌ها: سیمونه اتلتیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

97 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1399/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi