خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

دست رد اتلتیکو بر سینه هافبک ناراضی بارسا

دست رد اتلتیکو بر سینه هافبک ناراضی بارسا
آردا توران که قصد بازگشت به اتلتیکو را داشت، با مخالفت دیگو سیمئونه روبه رو شد. او بین سال های 2011 تا 2015 برای روخی بلانکوس بازی می کرد. آردا توران در بارسلونا وضعیت روشنی ندارد و پس از اینکه شب گذشته همراه با داگلاس تنها بازیکنی بود که در جام خوان گامپر فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، شایعات در مورد جدایی او قوت گرفته است.
آردا دو سال پیش با رقم 41 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسلونا پیوست و به دلیل محرومیت بارسلونا از ثبت بازیکن، 6 ماه بیرون از گود منتظر ماند. او پس از بازگشت به میادین نیز نتوانست لوئیس انریکه را متقاعد کند و فصل گذشته نیز اوضاع برای وی مساعد نبود.
پس از کناره گیری انریکه از هدایت بارسا و آمدن والورده، مدیر برنامه های آردا ادعا کرد که موکلش هیچ تمایلی برای جدایی ندارد ولی در اردوی پیش فصل، آردا دریافت که والورده هم حساب چندانی روی وی باز نکرده است. به همین دلیل از طریق مدیر برنامه هایش برای اتلتیکو پیغام فرستاد که قصد بازگشت دارد ولی با پاسخ منفی دیگو سیمئونه روبه رو شد.
آردا با 55 بازی رسمی برای بارسا احتمالا در سه هفته باقیمانده راهی تیمی دیگر خواهد شد. در حال حاضر گالاتاسرای سخت در پی جذب او به صورت قرضی برای مدت یک فصل است.

برچسب‌ها: اتلتیکو سیمونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

100 پرسپولیس‌‌‌1396/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi