خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

این بهترین اتلتیکوی تاریخ لالیگاست

این بهترین اتلتیکوی تاریخ لالیگاست
اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در یک بازی معوقه توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و فاصله اش را با بارسلونا به شش امتیاز افزایش داد. قرمز و سفیدپوشان با یک کامبک چنین پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند. ایکر مونیایین زمانی دروازه میزبان را باز کرد که در آن دقایق اتلتیکو خوب بازی می کرد. با این حال تیم دیه گو سیمئونه همانطور که بارها در این فصل نشان داده، شکست را با برد عوض کرد.

گل های اتلتیکو را مارکوس یورنته و لوئیس سوارس به ثمر رساندند. اتلتیکو پس از سه لغزش پیاپی در واندا متروپولیتانو نیاز داشت تا نشان دهد در خانه تیم قدرتمندی است.

اتلتیکو با 62 امتیاز از 26 بازی تنها 16 امتیاز را از دست داده است. این بهترین امتیازگیری تیم مادریدی پس از 26 هفته در تاریخ لالیگاست. اتلتیکو با 19 پیروزی، پنج تساوی و دو شکست (50 گل زده و 18 گل خورده) همچنان در صدر لالیگا حکمرانی می کند و با بارسلونا و رئال مادرید در هفته های باقی مانده برای قهرمانی به رقابت ادامه خواهد داد.

آخرین باری که اتلتیکو قهرمان لالیگا شد(14-2013)، در هفته بیست و ششم پس از تساوی 2-2 مقابل رئال مادرید، 61 امتیازی بود و در جایگاه سوم قرار داشت، با سه امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین و دو امتیاز کمتر از بارسا، تیم دوم جدول. در نهایت قرمز و سفیدپوشان فصل را با کسب 90 امتیاز و قهرمانی به پایان رساندند.

برچسب‌ها: اتلتیکو لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

85 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi