خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

انریکه: به نیمار بازی ندهم مرا می کشد

انریکه: به نیمار بازی ندهم مرا می کشد
بارسلونا امروزدر حساس ترین بازی هفته 22 لالیگا در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود و در صورت پیروزی می تواند با یک بازی کمتر، سه امتیاز از این تیم فاصله بگیرد.
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در صورت پیروزی می تواند فرار بزرگ خود در صدر جدول را آغاز کند. انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" اتلتیکو حریف مستقیم ماست و کسب سه امتیاز و افزایش فاصله خودمان با این تیم حیاتی است.باید از دقیقه 1 تا 95، با دقت و تمرکز بالا بازی کنیم. این بازی یک بازی مهم است ولی معتقدم تعیین کننده قهرمان نخواهد بود؛ چون هنوز راه درازی تا پایان فصل باقیمانده و هر حریفی می تواند در ادامه، کار را برای ما دشوار کند."
وضعیت نیمار و آلبا:" هر دو در شرایط خوبی قرار دارند و از هر لحاظ بهبود پیدا کرده اند. مصدومیت نیمار مختصر بود و اگر به او بازی ندهم، اغراق آمیز خواهد بود. در صورتیکه نیمار مقابل اتلتیکو بازی نکند، مرا خواهد کشت(با خنده)."
عدم خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی:" اهداف من و باشگاه یکی است و در راه خرید بازیکن مسائل زیادی تاثیرگذار هستند. قیمتی که باشگاه ها طلب می کنند و پیچیدگی روند مذاکرات، می توانند باعث برهم خوردن انتقالات شوند. باشگاه نظر مرا می داند و اگر نیاز بدانم، خواسته هایم را مستقیما به مدیران خواهم گفت و آنها را رسانه ای نمی کنم. در حال حاضر مساله مهم برای من بازی امروزمقابل اتلتیکو است نه چیز دیگری."
حذف اتلتیکو از کوپا دل ری:" در چنین سطحی از رقابت ها بعید می دانم چنین مساله ای تاثیری روی اتلتیکو بگذارد و این تیم با تمام قوا مقابل ما قرار خواهد گرفت."
برخورد با والنسیا در نیمه نهایی کوپا:" فرقی نمی کرد اگر با سویا و سلتا هم برخورد می کردیم چون هر تیمی در این مرحله می تواند خطرناک باشد. دو بازی سخت پیش رو خواهیم داشت."
علاقه نیمار به کار با گواردیولا:" نیمار سلیقه فوق العاده خوبی دارد."

برچسب‌ها: بارسا اتلتیکو لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

269 کاتولونیا20151394/11/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi