خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

وراتی: حذف یووه از لیگ قهرمانان ناامیدکننده بود

وراتی: حذف یووه از لیگ قهرمانان ناامیدکننده بود
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، صعود این تیم مقابل بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و در عین حال حذف یووه برابر پورتو را ناامید کننده دانست….

به گزارش “ورزش سه”، برد ۴-۱ پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا باعث شده بود که صعود این تیم بسیار محتمل به نظر برسد؛ اتفاقی که نهایتاً شب گذشته رخ داد و تیم فرانسوی بعد از تساوی ۱-۱ در خانه مجموعا با پیروزی ۵-۲ پا به مرحله بعد گذاشت.
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، درباره این صعود گفت: ” من در این جا احساس می کنم برای هم تیمی هایم، مربی و باشگاه مهم هستم. من می دانم که هم تیمی هایم به من اعتماد دارند و این اجازه می دهد چیزهای بیشتری ارائه بدهم. فکر می کنم از آخرین باری که بارسلونا را حذف کرده بودیم ۲۶ سال می گذشت. ما از قدرت آنها آگاه بودیم اما نشان دادیم چه در نوکمپ و چه در اینجا از چه قابلیت هایی برخوردار هستیم.

وقتی بازی اول را ۴-۱ برنده می شوید، دیدار برگشت همیشه کمی عجیب است. شما می خواهید خوب دفاع کنید اما بارسلونا در مالکیت توپ بسیار خوب است و حریف فوق‌العاده ای در این بخش محسوب می شود. آنها شما را خسته می کنند.”

حذف یووه برابر پورتو: ” “من بازی یوونتوس را تماشا کردم. ناامیدکننده است زیرا دوستان زیادی در آنجا دارم. این یک بازی دیوانه وار بود اما در این سطح هر خطای کوچکی می تواند همه چیز را تغییر دهد. این چیزی است که لیگ قهرمانان را بسیار هیجان انگیز می کند. “

برچسب‌ها: وراتی یوونتوس پاریس سنت ژرمن پورتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

110 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi