خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,339

اسکوچیچ: به صعود تیم ملی خوشبینم

اسکوچیچ: به صعود تیم ملی خوشبینم
اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی بار دیگر تاکید کرد با بازیکنانی که در اختیار دارد به صعود تیم ملی به جام جهانی خوش بین است.

به گزارش "ورزش سه"، او که با برنامه سلام صبح بخیر حرف می زد در خصوص حضور یک ساله خود در تیم ملی گفت: کرونا در یک سال اخیر همه برنامه ها را تحت الشعاع خود قرار داد و بارها و بارها برنامه آماده سازی تیم ملی دستخوش تغییر شد. با این حال من از فرصت استفاده کردم و بازی های زیادی را از بازیکنان ایرانی دیدم و به بررسی آنها پرداختم. حتی سفرهایی به کشورهایی چون بلژیک – روسیه و کرواسی داشتم و از نزدیک با بازیکنان ایرانی در خارج از کشور صحبت کردم که دستاورد آن مثبت بود. برگزاری کمپ اردویی در ازبکستان و هم چنین بوسنی اتفاقات مثبتی بود. به خصوص که در این دو بازی ایده ها و روش های جدیدی را برای بازی پیاده کردم که بازخورد آن برای کادر فنی تیم ملی مثبت بود. البته قرار بود ما با مالی هم در ترکیه بازی کنیم که به خاطر کرونا این بازی محقق نشد. بازی های خوبی را پشت سر گذاشتیم و همان طور که اشاره کردیم ایده های جدیدی را امتحان کردیم. بچه ها به خوبی در شیوه های جدیدی که ما در نظر گرفتیم جواب دادند که این برای ما نوید بخش بود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در ماه آتی اردوی تازه ای برای بازی با سوریه خواهیم داشت. به دنبال تکرار راه حل ها برای صعود به جام جهانی هستیم. با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارم من به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستم.

گفتنی است 4 بازی باقی مانده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خرداد ماه بصورت متمرکز در یکی از کشورها برگزار می شود. ایران و بحرین نامزدهای میزبانی جام جهانی هستند.

برچسب‌ها: اسکوچیچ تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

109 ♛ تاج رضا ♛1399/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi