خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

کیت لانگورست: هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم از بازی ...

کیت لانگورست: هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم از بازی ...
کیت لانگورست ، هافبک وستهام یونایتد می گوید اگر تیمش بتواند برنامه بازی خود را عملی کند ، می تواند از بازی روز یکشنبه مقابل چلسی چیزی بدست آورد.

چکش ها بعد از ظهر یکشنبه از سران سوپرلیگ زنان بارکلی در استادیوم داگنهام و ردبریج استقبال می کنند.

به دلیل وقفه بین المللی مدت ها منتظر بازی بعدی بود و لانگورست معتقد است که تیم توانسته است از آن زمان به طور موثر استفاده کند.

"در طول تعطیلات بین المللی ، ما سخت کار کرده و با هم پیوند خورده ایم." لانگ هورست گفت. "این چیزی است که ما همیشه داشته ایم و هیچ مشکلی در اردوگاه وجود ندارد ، همه ما می خواهیم برای یکدیگر خوب عمل کنیم و اکنون باید آن را به داخل زمین ترجمه کنیم.

"برخی از بازی ها چیزهای کمی را از دست داده اند که باعث تفاوت ما در برد یا باخت شده است ، و سپس برخی از آنها به اندازه کافی خوب نبوده ایم.

"ما قطعاً هنوز به عنوان یک گروه با هم هستیم و معتقدیم که تیم کافی خوبی هستیم که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. وقتی در پایین قرار دارید سخت است ، اما ما در روز یکشنبه بهترین نتیجه را می دهیم. "

دو تیم در ابتدای فوریه به مصاف هم رفتند ، زیرا آهن ها در جام لیگ قاره زنان توسط آبی ها به راحتی شکست خوردند. لنگهورست می گوید که طرف های او در روز حق خود را عمل نکردند.

"این یکشنبه واقعاً یک مسابقه سخت خواهد بود. آخرین باری که آنها را بازی کردیم ، از نظر اینکه می دانیم می توانیم بازی کنیم ، عدالت را رعایت نکردیم.

وی گفت: "آنها تیمی با تجربه بسیار زیاد هستند و بازیکنان بین المللی در سراسر کشور پر از آب هستند. ما دقیقاً می دانیم که از آنها چه انتظاراتی داریم و آنها به هر دلیلی در جایی هستند که هستند. "

"بله ، در حال حاضر اختلاف زیادی بین دو طرف وجود دارد ، اما اگر ما برنامه بازی را اجرا کنیم ، خونسرد و خونسرد باقی بمانیم و خود را در بازی حفظ کنیم ، همه چیز ممکن است."

برچسب‌ها: بانوان وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

89 Ali Dastor1399/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi