خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

رسول خطیبی به دنبال جوان گرایی در تراکتور

رسول خطیبی به دنبال جوان گرایی در تراکتور
تاکنون پیمان بابایی تنها خرید رسمی تراکتور بوده و مدیران باشگاه در تلاش برای جذب دیگر بازیکنان مدنظر سرمربی تیم‌شان هستند؛ رسول خطیبی که در طول سالیان مربیگری‌اش نشان داده به بازیکنان جوان اعتقاد ویژه‌ای دارد، خود بیکار ننشسته و با حضور در ورزشگاه مرزداران تبریز از نزدیک دوئل امیدهای تراکتور و کیان سام بابل را تماشا کرد تا بتواند با شناخت بیشتری نسبت به تیم‌های پایه تراکتور، کار خود را دنبال کند و به دنبال کشف استعدادی جدید برای شکوفایی بود.

البته که در جدال امروز سرخ‌پوشان تبریزی در کسب پیروزی ناکام بودند و با شکست 4 بر 2، در جایگاه دوم گروه یک با 15 امتیاز باقی ماندند اما بدون‌شک حضور سرمربی تیم بزرگسالان تراکتور می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان رده سنی امیدها باشد، چرا که می‌توانند با نمایش خوب خود نظر خطیبی را جلب کرده و در تمرینات بزرگسالان تراکتور حضور پیدا کنند و در صورت موفقیت به ترکیب اصلی تیم نیز راه یابند.

برچسب‌ها: رسول خطیبی جوانگرایی پیمان بابایی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

72 آذر سیتی1399/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi