خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

دست رد به سینه پرسپولیس برای جذب این مهاجم

دست رد به سینه پرسپولیس برای جذب این مهاجم
مالک باشگاه تراکتور تبریز به هیج وجه حاضر به صدور رضایتنامه مهاجم این تیم برای پیوستن به پرسپولیس نشد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی اقدام به جذب پیمان بابایی کرد تا بتواند مهاجم تراکتور تبریز را در نقل و انتقالات زمستانی به تهران آورده و پای میز مذاکره بنشیند.
با این حال باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد برای انتقال این بازیکن مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه دریافت می‌کند تا این مبلغ سنگین باعث عدم پیشرفت در مذاکرات دو طرف شود.
با این حال لغو حضور رامین رضائیان و مهاجم برزیلی باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر سراغ پیمان بابایی رفته و خواهان جذب این بازیکن شوند.
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از اطلاع از موافقت پرسپولیس با درخواست بالای این باشگاه به طور مستقیم از میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه خواست تا او را به هر باشگاه دیگری جز پرسپولیس بدهند.
زنوزی اعلام کرده است نه تنها تخفیفی به پرسپولیس برای جذب بابایی نمی‌دهد بلکه او را به این تیم نخواهد داد تا نشان دهد همچنان تمایلی به جذب بازیکن از پرسپولیس ندارد.

برچسب‌ها: تراکتور پرسپولیس پیمان بابایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

80 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi