خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

استقلال در انتظار پاسخ سپاهان درباره کیانی

استقلال در انتظار پاسخ سپاهان درباره کیانی
به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت به دنبال تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر هستند. از این رو یکی از بازیکنان مورد نظر محمود فکری برای خط هافبک، مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتور و سپاهان است.

کیانی که مدتی است با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان به اختلاف خورده و جایی در ترکیب این تیم ندارد، قصد جدایی دارد. از این رو مدیران استقلال دیروز در نامه ای به سپاهان رسما خواهان جذب کیانی شدند.
حال استقلالی ها منتظر پاسخ سپاهان درباره کیانی هستند. کیانی در ابتدای فصل جاری نیز یکی از بازیکنانی بود که صحبت هایی درباره پیوستنش به استقلال وجود داشت اما در آن مقطع سپاهان موافقت نکرد و حالا باید دید در شرایطی که این بازیکن مدتها است برای تیمش به میدان نرفته، سپاهانی ها چه نظری درباره اش خواهند داشت.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و آبی ها بایدمطالبات 137 هزار دلاری بودوروف مدافع سابق شان را بپردازند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

برچسب‌ها: کیانی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

95 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi