خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

ماروتا و کونته به فکر چه چیزی در اینتر هستند؟

ماروتا و کونته به فکر چه چیزی در اینتر هستند؟
وضعیت در اینتر طی 6 ماه گذشته متحول شده است. تابستان گذشته (حدود ماه آگست) بین سران اینتر و آنتونیو کونته اختلافاتی واضح ایجاد شد اما وضعیت سپس به گونه ای پیش رفت که حالا قهرمانی برای نراتزوری در دسترس شده است. نتایج مشهود است و زمین دروغ نمی گوید. بنابراین فکر کردن به آینده درست است. چند ماه پیش، بسیاری معتقد بودند که فصل آخر حضور کونته و جوزپه ماروتا در اینتر را شاهد خواهیم بود اما امروز سناریو برعکس است. همه علائم، چه داخلی و چه خارجی، در حال منجر شدن به این است که برای فصل بعد پروژه تداوم پیدا میکند.

در اینجا، ما فقط در مورد قرارداد کونته که تا ژوئن 2022 اعتبار دارد و ارزش آن (بعنوان دستمزد سالانه) نیز به 13.5 میلیون یورو افزایش پیدا می کند صحبت نمی کنیم. علاوه بر این در دوران پس از کرونا، تکرار کردن پرداخت چنین دستمزدی در سایر نقاط حتی در لیگ برتر، لیگی که کونته دیر یا زود به آن برمی گردد، عملاً غیرممکن است. اما کونته پروژه ای را شروع کرده که اینتر قصد ادامه دادن به آن با تثبیت او در پستش را دارد، همانگونه که باشگاه در آماده کردن قرارداد های جدید برای لائوتارو مارتینز و الساندرو باستونی، تمایل به تثبیت پروژه را نشان داده بود.

کونته همچنین برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا که حذف از آن هنوز درد زیادی برای او ایجاد می کند دارای انگیزه های شخصی است. واضح است که هرگونه طرح و پیش بینی به میزان آزادی عملی که او در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد نیز بستگی خواهد داشت. اما ایده برداشت هرچه بیشتر از درخت کاشته شده برای همه اعضای باشگاه جذاب است و اگر این پروژه با واقعیت خاتمه بخشیدن به سلطه یوونتوس همزمان شود، جذابیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. در این زمان است که می توان گفت کونته و ماروتا از تیم سابقشان انتقام گرفته اند. دلایلی که نشان می دهد ماروتا و کونته به دنبال ساخت یک تیم موفق هستند:

دلیل اول: تمدید قرارداد باستونی و مارتینز، پروژه بلند مدت را نشان می دهد
اینتر آینده اکنون همین جاست. این باشگاه حتی در وضعیت دشوار مالی خود نیز برنامه ها برای آینده را پیش برده و کونته هم این را می داند. سرمربی ایتالیایی متاسف می شد اگر کارش را در میانه راه رها می کرد. او می داند که هسته اصلی این تیم می تواند رضایت طولانی مدتی را برای هواداران به ارمغان بیاورد. فقط کافی است به ستون این تیم نگاه کنید تا همه با موضوع مورد بحث موافق باشیم.

سه ​​مدافع میانی تیم، اشرف حکیمی، بارلا، لائوتارو، لوکاکو و … مهره های اصلی اینتر فعلی هستند. میانگین سنی آنها کم است و فضا برای پیشرفت همچنان مشهود است. منطقی است که از نظر بازار نقل و انتقالات فکر کنیم که بیش از بازسازی، بیشتر باید روی روتوش و اصلاح تیم کار کرد. کاخ در اینتر ساخته شده است. آن آسمان خراشی که کونته در گذشته در یووه می دید اکنون در اینتر وجود دارد. ماروتا نیز این را می داند و این در مورد آسیلیو نیز صدق می کند. به همین دلیل در هفته های اخیر برای قرارداد جدید با لائوتارو توافق حاصل شد. گفتگوها برای تمدید قرارداد باستونی (مدافعی که کونته متحولش ساخت) نیز بسیار پیشرفته است. نیکولو بارلا کاپیتان بعدی تیم خواهد بود. لوکاکو بدون کونته جایی نمی رود و دی فرای نیز در آستانه تمدید است. در نهایت این یک اینتر است که در آن کونته کاملاً خود را می شناسد. البته همه چیز قابل بهبود است. اینتر تیم تاپی نیست که در حال به پایان رسیدن باشد و آنها تصور نمی کنند تیمی فقط با یک سال پیروزی باشند. برعکس ، مسابقه تازه آغاز شده است.

دلیل دوم: تمایل زیاد برای عملکرد خوب در لیگ قهرمانان
تنها یک هفته پیش بود که کونته گفت:

حذف از لیگ قهرمانان هنوز در حال سوزاندن زخم هایمان است اما معتقدم اگر هنوز در این رقابت ها حضور داشتیم می توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
کونته به آینده فکر می کند اما او فعلا روی قهرمانی در لیگ ایتالیا متمرکز است. او در قلب خود، انگیزه هایی برای آینده نزدیک را دارد. در آن زمان، اروپا نیز به یک چالش شخصی برای او تبدیل خواهد شد. و این دقیقاً هدف اینتر برای فصل آینده خواهد بود؛ هدف ادامه حضور در این رقابتها برای نیم فصل دوم سال آینده (یعنی صعود از گروه و پیش رفتن).

کونته با داشتن یک تیم بالغ تر و باتجربه تر در فصل بعد آماده گشودن یک فصل جدید و یک میدان نبرد تازه است. کونته کاملاً درگیر دنیای اینتر شده و در مصاحبه اخیرش با کوریره دلاسرا هم به آن اشاره کرد. موفقیت در اروپا از طریق اینتر باعث تکان خوردن سخت برچسبی است که رویش نوشته شده کونته مربی لیگ قهرمانان اروپا نیست؛ چیزی که سرمربی سابق چلسی آن را عمیقا ناعادلانه می داند.

دلیل سوم: کونته همراه با ماروتا برای پایان دادن به دوران یووه
زوج کونته و ماروتا که بنیان گذار عصر طلایی یوونتوس شدند، اکنون به دنبال ویران کردن آن هستند. کونته و ماروتا که در روزهای شایعات فروش باشگاه تیم را متحد ساخته اند یک هدف مشترک نیز دارند. جدایی هر دو از یووه بحث برانگیز بود و اکنون هر دو در اینتر انگیزه زیادی دارند تا به دوران بیانکونری پایان دهند.

ماروتا در سخت ترین لحظات فصل به کونته نزدیک بوده است؛ چه در شروع پیچیده فصل و چه پس از حذف از رقابت های اروپایی. سرمربی 51 ساله نیز همیشه از آن قدردانی می کند. برعکس، ماروتا نیز از تلاش زیاد کونته برای بهتر کردن تیم و همچنین بازیابی برخی بازیکنان قدردانی می کند. دلیل دیگری که این دو را متحد می کند، ایده عدم توقف پس از رسیدن به قهرمانی اول است. اسکودتو باید با آرامش تسخیر شود. اما گشودن راند دیگری از قهرمانی ها با تلاش کونته و ماروتا نشانه تداومی خواهد بود که واقعاً به حریفان آسیب می رساند. و همین موارد کافی است تا به این فکر کنیم که پروژه در راستای همین فصل ادامه می یابد. امروز زمان شک و تردید ها و شایعات حضور الگری از اینتر دور است و کونته امروز بهترین راه حل برای نراتزوری محسوب می شود. اینتر نیز امروز م

برچسب‌ها: اینترمیلان ماروتا کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

41 Valence Club1399/12/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi