خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

صحبت های کونته پس از دیدار با ناپولی

صحبت های کونته پس از دیدار با ناپولی
کونته می گوید اریکسن می تواند حتی بهتر شود.

صحبت های آنتونیو کونته با اسکای پس از تساوی مقابل ناپولی را می خوانید:

در این لحظه آنچه باید انجام دهیم تمرکز بر زمان حال است. ما نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و برنامه ها چیست. بنابراین صحبت در مورد بازار نقل و انتقالات در حال حاضر بی معنی است. من از این گروه بسیار راضی هستم و افتخار می کنم که از هر نظر بسیار پیشرفت کرده اند. مسابقه امشب دیداری بود که قبلا ناباورانه و به نا حق آن را میباختیم و از نظر روانشناختی نیز به دردسر می افتادیم. در عوض امشب ما تیمی را دیدیم که می داند چه می خواهد و می داند در حال انجام چه کاری است. تیم فعلی ما حتی اگر مثل گل امشب بدشانسی بیاورد، هرگز راهش را گم نمی کند و واکنش درستی نشان می دهد.
کاری که ما این فصل در حال انجامش هستیم اهمیت دارد و باید کاملا متمرکز باقی بمانیم. پس از پایان کار زمان برای ارزیابی وجود خواهد داشت. در حال حاضر ما واقعاً نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. فراموش نکنید که ناپولی امشب با تمام قدرت آمده بود و من آنها را یکی از شانس های اسکودتو در این فصل در نظر گرفته بودم. آنها فقط به دلیل مصدومیت های زیاد به دردسر افتادند اما ترکیب ابتداییشان بسیار قوی است. موافقم که شاید ما امشب به اندازه ناپولی انگیزه نداشتیم زیرا آنها در کورس سهمیه لیگ قهرمانان هستند اما بچه ها اهمیت امید ندادن به تیم هایی که ما را تعقیب می کنند را درک می کنند. اختلاف 11 امتیازی ما با میلان امشب به 9 کاهش یافت، اما نباید به خاطر تساوی خارج از خانه برابر ناپولی سرزنش شویم. از فصل گذشته گفتم که موفقیت اینتر از طریق رشد هر یک از بازیکنان امکان پذیر است. اشاره من فقط از نظر فوتبالی نیست بلکه رشد از نظر پختگی و شخصیتی نیز هست. من گروهی از بچه ها را پیدا کردم که واقعاً همه توان خود را دادند زیرا آنها می خواستند خود را به چالش بکشند و مهم تر از همه برای دستاوردی مهم مبارزه کنند. من همیشه به بازیکنان می گویم که هدف ها و موفقیت های شخصی خوب است، اما در پایان دوران حرفه ای به قهرمانی هایتان نگاه میکنند و صرفاً ماندن در اینجا برای سالها و بدون جام، شما را به یک تاریخ ساز تبدیل نخواهد کرد، حتی اگر کارتان از نظر فردی خوب بوده باشد.
تحول اریکسن؟ هنگامی که من وقت بیشتری برای کار با او داشتم و همچنین وقتی که او درک کرد در فوتبال ایتالیا علاوه بر حمله، دفاع نیز وجود دارد، اوضاع تغییر کرد. مدتی طول کشید تا او با سبک بسیار تاکتیکی فوتبالی که در ایتالیا داریم سازگار شود. ما از هر لحاظ سعی کردیم به جا افتادن اریکسن کمک کنیم و نقش های مختلف را در مورد او امتحان کردیم. من می دانم که او می تواند بهتر هم شود. کریستین در حال جنگنده تر شدن و محکم تر شدن در سبک بازی اش است که این به نفع کل تیم خواهد بود.

برچسب‌ها: کونته ناپولی اخبار اینترمیلان اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Fanta‏1400/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi