خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

توماش سوژک در مورد دکلان رایس: تعادل خوبی بین ما برقرار است

توماش سوژک در مورد دکلان رایس: تعادل خوبی بین ما برقرار است
مطمئناً تعداد کمی از لباس های خط میانی لیگ برتر وجود دارد که از Tomáš Souček و Declan Rice موثرتر باشند.

دونفره وستهام یونایتد حتی یک دقیقه از 26 مسابقه برتر چکش را از دست نداده اند ، و این تیم چالش خود را برای شش گل برتر به ثمر رسانده است.

سوزک سومین هافبک گلزن برتر لیگ برتر است و بیش از هر بازیکن برتر فوتبال چالش های هوایی را به دست آورده است ، در حالی که رایس در رهگیری در رده سوم قرار دارد و 13 پیروزی چشمگیر را در اختیار آیرونز قرار داده است.

این زوج بیش از یک سال در کنار یکدیگر بازی کرده اند ، اما درک طبیعی آنها از زمین باعث می شود که آنها برای چندین فصل با هم تیم بوده باشند. جای تعجب نیست که فوتبالیست برتر سال چک یکی از طرفداران پر و پا قرص ملی پوش انگلیس است و به سادگی دوست دارد در کنار او بازی کند.

من می دانم که لیدز هر زمان که بتواند همه جا می دود ، اما من می دانم که من و دسامبر نیز قادر به دویدن خوب هستیم ، بنابراین من معتقدم که آنها را با ویژگی هایمان شکست خواهیم داد

توماش سوژک

وی توضیح داد: "این بسیار خوب است که ما با هم راهی مشترک پیدا کرده ایم و تعادل ما بسیار خوب است زیرا ما می توانیم بازیکنان مشابه باشیم ، اما می توانیم هم حمله کنیم و هم دفاع. "اینطور نیست که یکی از ما تهاجمی تر باشد و دیگری دفاعی تر.

"این تعادل بسیار خوبی بین یکدیگر است و یک مزیت بزرگ برای تیم ماست که هر دوی ما می توانیم زمین را بپوشانیم و در همه جا بدویم. ما می توانیم از دفاع به حمله جعبه به جعبه برویم و یکی از ما می داند دیگری این کار را انجام می دهد ، بنابراین تعادل زیادی بین ما برقرار است. "

سوژک می تواند شباهت هایی را در مسیر پیشرفت حرفه ای رایس با نحوه حضور در تیم سابق اسلاویا پراگ ببیند ، جایی که او در 20 سالگی وارد تیم اصلی شد و به سرعت خود را به عنوان شخصیتی جدایی ناپذیر در موفقیت تیمش تثبیت کرد. سطح بین المللی

فقط 22 سال ، رایس اکنون کاپیتان وستهام است و برای رهبری خود از دیوید مویس ، مارک نوبل و حتی گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس ستایش کرده است - مورد ستایش طرفداران خط میانی او و مورد تایید آنها است.

این بازیکن 26 ساله تأیید کرد: "من می دانم که او در زمین و در رختکن نیز رهبر خوبی است." "او واقعا پسر خوبی است و همه می دانند که او چقدر سخت کار می کند و بچه های دیگر از او الهام می گیرند و می توانند برای ما انجام دهند.

"من هر روز او را در تمرین می بینم ، بنابراین کیفیت او را می دانم و فکر می کنم او در آینده کارهای بیشتری را به ما نشان دهد زیرا ویژگی های او باورنکردنی است.

"برای ما و تیم ما ، او واقعاً مهم است."

برچسب‌ها: وستهام اینده همکاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

155 Ali Dastor1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi