خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

نبرد بایرن مونیخ با رقیبی با کارنامه افتضاح!

نبرد بایرن مونیخ با رقیبی با کارنامه افتضاح!
دورتموند امروز کار دشواری در خانه بایرن مونیخ پیش رو خواهد داشت.
بایرن مونیخ امروز در شرایطی میزبان دورتموند است که با 52 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما حریف این تیم در شرایط خوبی نیست و با 39 امتیاز تنها به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود. اما دیدار بایرن مونیخ برابر دورتموند را باید نبرد بین بهترین خط حمله های این فصل بوندس لیگا دانست. بایرن در این فصل 67 گل به ثمر رسانده است و در هر 36 بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است، اما دورتموند نیز با زدن 48 گل دومین خط حمله برتر این فصل بوده و در 21 دیدار اخیر خود دروازه رقبا را باز کرده است.

تیم هانسی فلیک در 21 بازی خانگی اخیر خود در خانه با کسب 17 پیروزی و چهار تساوی شکست ناپذیر بوده که که طولانی ترین دوره آنها از ماه مارچ 2016 تا آوریل 2018 است. بایرن مونیخ در آن مقطع در 38 بازی خانگی بدون شکست پیش رفت و حالا به دنبال تکرار آن رکورد بزرگ است. بایرن در هر چهار بازی اخیر خود در بوندس لیگا مقابل دورتموند پیروز شده است. اگر آنها امروز نیز رقیب دیرینه را شکست دهند، با پنج پیروزی متوالی در لیگ صاحب بهترین رکورد خود از سال 1968 تا 1970 خواهند شد.
بایرن در هر شش بازی گذشته بوندس لیگا مقابل دورتموند در آلیانس آرنا به برتری دست یافته و در این مدت 26 بار موفق به گلزنی شده و تنها سه بار دروازه خود را باز شده دیده است. از زمان پذیرش هدایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک در هر چهار مسابقه خود مقابل دورتموند پیروز شده و این نشان می دهد امروز کار دشواری پیش روی زنبورها خواهد بود.

برچسب‌ها: دورتموند بایرن مونیخ درکلاسیکر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 هلنـد1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi