خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا از کوپا دل ری

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا از کوپا دل ری
با توجه به پیروزی دو گله سویا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر بارسلونا بسیاری شانس زیادی برای این تیم به منظور حضور در مسابقه فینال متصور بودند اما در مسابقه برگشت اتفاق دیگری رخ داد و این تیم رونالد کومان بود که با رقم زدن یک بازگشت شگفت انگیز به این مهم دست پیدا کرد

این شکست در حالی برای سویا حاصل شد که آن ها در دقیقه 73 یک ضربه پنالتی را توسط لوکاس اوکامپوس از دست دادند؛ موقعیتی که در صورت تبدیل شدن به گل می توانست شرایط را تغییر دهد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و جرارد پیکه در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم بارسا را به ثمر رساند و بعد از آن مارتین برایثویت در وقت‌های اضافه گلزنی کرد تا نهایتاً بلوگرانا با پیروزی 3-0 راهی فینال شود.

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، بعد از حذف تلخ تیمش از رقابت های کوپا دل ری گفت: " ما با ضربه آخر به توپ خرد کننده ترین احساس در فوتبال را تجربه کردیم. ما با چهره تلخ فوتبال زندگی کردیم. از فینال محروم شدیم که برای رسیدن به آن تلاش زیادی انجام دادیم. ما واقعاً لطمه خورده ایم و به خاطر هواداران مان واقعا احساس بدی داریم. ما می‌توانستیم با یک پنالتی به پیروزی برسیم."

برچسب‌ها: سویا لوپتگی بارسلونا کوپا دل ری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Valence Club1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi